Feedback
I.D.: 85253882

ACHIZITIE SERVICII DE MANAGEMENT SI IMPLEMENTARE PENTRU I.1.3.-Asigurarea infrastructurii pentru tra

Data publicarii
27.07.23 Exista 32.217 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT COMUNA PIELESTI, JUDETUL DOLJ, DORESTE ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE MANAGEMENT SI IMPLEMENTARE PENTRU I.1.3. - ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE (5 STATII DE REINCARCARE) /PNRR , CONFORM CONTRACT DE FINANTARE NR.1327/01.01.2023 . SERVICIILE VOR ASIGURA : Asistenta la organizarea procedurilor de achizitii, conform legislatiei in vigoare si cerintelor prevazute in contractual de finantare; Crearea de co...
UAT COMUNA PIELESTI, JUDETUL DOLJ, DORESTE ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE MANAGEMENT SI IMPLEMENTARE PENTRU I.1.3. - ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE (5 STATII DE REINCARCARE) /PNRR , CONFORM CONTRACT DE FINANTARE NR.1327/01.01.2023 . SERVICIILE VOR ASIGURA : Asistenta la organizarea procedurilor de achizitii, conform legislatiei in vigoare si cerintelor prevazute in contractual de finantare; Crearea de conturi în aplicaţiile de specialitate şi gestiunea acestora; Consultanţă privind întocmirea dosarului pentru asigurarea concordanţei cheltuielilor şi investiţiilor cu Prezentul ; Ghid şi documentele de specialitate întocmite; Asigurarea concordanţei documentaţiei privind eligibilitatea, concordanţei cu legislaţia în vigoare; Întocmirea documentaţiei de implementare / raportare; Asistenţă la întocmirea dosarului de cerere de rambursare/decont; Formularea răspunsurilor pentru solicitările de clarificare din partea Finanţatorului (unde va fi cazul); Suport electronic la vizita finanţatorului pentru certificarea/verificarea aspectelor asumate prin proiect; Încărcare în aplicaţiile de specialitate; Asigură suportul cu furnizorii (dacă va fi cazul), etc. VALOAREA ESTIMATA A SERVICIILOR ESTE DE 20.000 LEI FARA TVA, SUMA LA CARE SE POATE ADAUGA TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu