Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A,judetul Timiş, telefon +40 256308050, fax +40 256308082, adresa e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de intreţinere a sistemului de climatiz...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A,judetul Timiş, telefon +40 256308050, fax +40 256308082, adresa e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de intreţinere a sistemului de climatizare cod CPV 50000000-5 urmând a se incheia un contract de servicii de întreţinere şi inspecţie periodică a componentelor sistemului de aer condiţionat, pe perioada 01.05.2020 -31.12.2020, cu posibilitate de prelungire pe o perioada de maxim 4 luni (până la data de 30.04.2021), in condiţiile art.165 alin1.lit.d) din H.G nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare .
Modalitatea de achizitie :
Achiziţia directă a serviciilor de intreţinere a sistemului de climatizare se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil pe SICAP(SEAP). In aceste condiţii, autoritatea contractantă, invita operatorii economici interesaţi să posteze în acest catalog electronic, oferta de preţ si principalele caracteristici tehnice ale serviciilor ofertate, în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 27.03.2020 .
Autoritatea va iniţia achiziţia directă în catalogul electronic disponibil in aplicaţie SICAP(SEAP), fata de operatorul economic a cărui ofertă a fost declarată conformă şi câştigătoare, iar la finalizarea formalităţilor în aplicaţia SICAP(SEAP), va incheia contract de servicii de intreţinere a sistemului de climatizare, pe perioada 01.05.2020 -31.12.2020, cu posibilitate de prelungire pe maxim 4 luni(01.01.2021-31.12.2021), conform art.165 alin.1 lit.d) din H.G. nr.395/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Datele furnizate in caietul de sarcini si oferta conforma, devin clauze contractuale obligatorii pentru ofertantul declarat câştigător.