Feedback
I.D.: 55539621

ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE SISTEM CLIMATIZARE

Data publicarii
30.03.21 Exista 211.864 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5
Termenul limita pentru depunere:
06.04.21
Pretul estimativ:
5.320,00 RON - 7.980,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE MENTENANTA CLIMA.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A,judetul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de intreţinere a sistemului de climati...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A,judetul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresa e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de intreţinere a sistemului de climatizare cod CPV 50000000-5 urmând a se incheia un contract de servicii de întreţinere şi inspecţie periodică a componentelor sistemului de aer condiţionat, pe perioada 01.05.2021 -31.12.2021, cu posibilitate de prelungire pe o perioada de maxim 4 luni (până la data de 30.04.2022), in condiţiile art.165 alin1.lit.d) din H.G nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare . Modalitatea de achizitie : Achiziţia directă a serviciilor de intreţinere a sistemului de climatizare se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil pe SICAP(SEAP). In aceste condiţii, autoritatea contractantă, invită operatorii economici interesaţi să posteze în acest catalog electronic, oferta de preţ si principalele caracteristici tehnice ale serviciilor ofertate, în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 06.04.2021 . Valoarea totală maximă estimată, fără TVA, a achiziţiei este 7.980 lei, repartizată, după cum urmează : -pentru perioada 01.05.2021 -31.12.2021, valoarea maxima, fără TVA : 5.320 lei -pentru perioada 01.01.2022-30.04.2022, valoarea maxima, fără TVA : 2.660 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu