Feedback
I.D.: 100595229

ACHIZITIE Servicii de intretinere imprimante

Data publicarii
24.07.24
Coduri CPV
50323100-6
Pretul estimativ:
1.750,00 RON - 1.750,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- Deplasarea si constatarea defectiunii la punctul de lucru in maxim 24h de la data solicitarii - Manopera pentru operatiile de intretinere si reparatie Valoarea pieselor de schimb, materialelor si consumabilelor vor fi suportate de beneficiar. Serviciile oferite includ cerintele din caietul de sarcini 6889/27.04.2022: Serviciile de intretinere imprimante, multifunctionale si scanere consta in totalitatea serviciilor tehnic...
- Deplasarea si constatarea defectiunii la punctul de lucru in maxim 24h de la data solicitarii - Manopera pentru operatiile de intretinere si reparatie Valoarea pieselor de schimb, materialelor si consumabilelor vor fi suportate de beneficiar. Serviciile oferite includ cerintele din caietul de sarcini 6889/27.04.2022: Serviciile de intretinere imprimante, multifunctionale si scanere consta in totalitatea serviciilor tehnice necesare de efectuat, respectiv verificare, curatire, ungere, reglaje si reparatii curente, inlocuirea subansamblelor/pieselor de schimb ce necesita conform instructiunilor producatorului schimbarea obligatorie, in scopul reducerii aparitiei defectiunilor accidentale si a mentinerii echipamentului in stare buna de functionare. - va presta serviciile, la solicitarea beneficiarului, in termen de max 24 de ore de la data solicitarii telefonice sau in scris; - sa asigure toate piesele si materialele necesare prestarii serviciilor; - sa asigure buna funcţionare a imprimantelor, multifunctionalelor si scanerelor; - serviciile nu includ valoarea materialelor si pieselor necesare prestarii serviciilor, care se vor plati separat in baza unui deviz oferta, ca urmare a negocierii pretului si a acordului ambelor parti (se va prezenta in anexa la oferta pretul de reincarcare/cartus, in lei si pretul unui cartus compatibil, in lei); - receptionarea serviciilor prestate si a produselor livrate se face conform bonului de predare semnat; PERIOADA AUGUST - DECEMBRIE 20
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu