Autoritatea contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, sa achiziţioneze direct, servicii de intretinere echipamente informatice cod CPV 50312000-5, urmand a se incheia un contract de servicii de intretinere echipamente informatice, pe perioada 01.05.2019-31.12.2019, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2020 în conformitate cu art.165 din H.G. nr.395...
Autoritatea contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, sa achiziţioneze direct, servicii de intretinere echipamente informatice cod CPV 50312000-5, urmand a se incheia un contract de servicii de intretinere echipamente informatice, pe perioada 01.05.2019-31.12.2019, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2020 în conformitate cu art.165 din H.G. nr.395/2016.
Modalitatea de achizitie : Achizitia directa a serviciilor de intretinere echipamente informatice se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil in SICAP(SEAP). In aceste conditii, autoritatea contractanta, invita operatorii economici interesati sa posteze in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice in conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 29.03.2019.
Autoritatea va initia achizitia directa in catalogul electronic disponibil in SICAP(SEAP)., fata de operatorul economic a carui oferta a fost declarata conformă şi câştigătoare, iar la finalizarea formalitatilor in SICAP(SEAP) va incheia contract de achizitie publica cu acest ofertant, pe perioada 01.05.2019 -31.12.2019, cu posibilitate de prelungire pe maxim 4 luni, conform art.165 din H.G. nr.395/2016. Datele furnizate in caietul de sarcini si oferta conformă, devin clauze contractuale obligatorii pentru ofertantul declarat castigator.