Feedback
I.D.: 44188678

ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE ECHIPAMENTE INFORMATICE

Data publicarii
17.03.20 Exista 185.369 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
25.03.20
Pretul estimativ:
12.120,00 RON - 18.180,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI 17300_2020.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările si completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de intretinere echipamente informatice - cod CPV 50312000-5, urmand a se incheia un contract de servicii de intretinere echipamente informatice, pe perioada 01.05.2020-31.12.2020, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.20...
Autoritatea contractantă, intenţionează, in temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările si completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de intretinere echipamente informatice - cod CPV 50312000-5, urmand a se incheia un contract de servicii de intretinere echipamente informatice, pe perioada 01.05.2020-31.12.2020, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2021 în conformitate cu art.165 alin.1 lit.d) din H.G. nr.395/2016, cu modificările si completările ulterioare. Modalitatea de achizitie : Achizitia directa a serviciilor de intretinere echipamente informatice se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil in SICAP(SEAP). In aceste conditii, autoritatea contractanta, invita operatorii economici interesati sa posteze in acest catalog electronic, oferta de pret si principalele caracteristici tehnice in conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 25.03.2020. Se va initia achiziţia directă în catalogul electronic disponibil in aplicaţia SICAP, faţă de operatorul economic a cărui oferta a fost declarată conformă şi câştigătoare, iar la finalizarea formalitatilor in aplicaţia SICAP va incheia contract de achizitie publica cu acest ofertant, pe perioada 01.05.2020 -31.12.2020, cu posibilitate de prelungire, prin act aditional, pe maxim 4 luni(01.01.2021-30.04.2021), conform art.165 alin.1 lit.d) din H.G. nr.395/2016. Datele furnizate in caietul de sarcini si oferta conformă, devin clauze contractuale obligatorii pentru ofertantul declarat câştigator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu