Feedback
I.D.: 39641439

achizitie servicii de inspecţie iniţiala a bazelor de date ORACLE

Data publicarii
08.11.19 Exista 977.179 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72610000-9
Termenul limita pentru depunere:
13.11.19
Pretul estimativ:
70.000,00 RON - 70.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Analiza performantei infrastructurii tehnologice Oracle aferente aplicaţiilor ANOFM; - Analizarea şi monitorizarea modului de comunicaţie între componentele de aplicaţie şi componenta baze de date Oracle ale aplicaţiilor ANOFM; - Analiza configuraţiei instanţelor bazelor de date Oracle ale aplicaţiilor ANOFM; - Analiza contextului operaţional în cadrul căruia au apărut problemele funcţionale şi de performanţă: analiza confi...
Analiza performantei infrastructurii tehnologice Oracle aferente aplicaţiilor ANOFM; - Analizarea şi monitorizarea modului de comunicaţie între componentele de aplicaţie şi componenta baze de date Oracle ale aplicaţiilor ANOFM; - Analiza configuraţiei instanţelor bazelor de date Oracle ale aplicaţiilor ANOFM; - Analiza contextului operaţional în cadrul căruia au apărut problemele funcţionale şi de performanţă: analiza configuraţiei de baza, analiza timpilor de răspuns; - Colectarea de statistici aferente instanţelor bazelor de date Oracle utilizate de aplicaţiile ANOFM; - Analiza şi interpretarea statisticilor interne Oracle: statistici pentru activitatea generala a instanţelor, caches, distribuţie şi performanta IO, utilizare CPU, utilizare reţea; - Identificarea comenzilor SQL care induc degradarea de performanţă; optimizarea frazelor SQL mari consumatoare de resurse; - Optimizarea configuraţiei instanţelor Oracle pentru rezolvarea problemelor de performanţă; - Optimizarea modului de comunicaţie între componentele de aplicaţie şi componenta baze de date Oracle ale aplicaţiilor ANOFM; - Recomandări privind activităţi de partiţionare, indexare, re-design de cod, re-design model de date; - Abordarea problemelor identificate în mediile de producţie aferente componentelor de date Oracle şi aplicaţie din arhitectura sistemelor ANOFM; - Planificare activităţilor de upgrade la versiuni noi /Aplicare patch-uri/planificare migrare; - Planificarea activităţilor de Backup şi Recovery, aferente componentelor de date Oracle ale aplicaţiilor ANOFM; - Definirea/validarea şi monitorizarea politicilor şi procedurilor de lucru pentru instalarea, configurarea, administrarea, migrarea (trecerea la noi versiuni sau aplicare de patch-uri) şi testarea acesteia pentru produse Oracle din infrastructura aplicaţiilor ANOFM. În urma analizei ANOFM va obţine o imagine detaliată a bazelor de date, recomandări de optimizare şi un plan de mentenanţă după cum urmează: 1. Raport cu situaţia existentă a bazelor de date Oracle 2. Recomandări de îmbunătăţire a funcţionarii bazelor de date Oracle 3. Plan de mentenanţă preventivă. A. Echipa sa fie formata de minimum 2 persoane din care: - cel putin o persoana sa fie Certified Master pe baze de date Oracle - cel putin o persoana sa detina certificare de securitate pe baze de date Oracle si Certificare performance tunnig B. Analiza sa se finalizeze in cel mult 30 de zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
"Licenţe Oracle Database Enterprise Edition destinate bazelor de date necesare funcţionării componentelor Sistemului Informatic Integrat Vamal şi echipamentele hardware pe care vor fi instalate şi servicii asociate de instalare, configurare, migrare baze de date şi suport tehnic pe 3 ani" 11.11.21
Servicii de administrare si mentenanta a S.I.E.G.M.C.R.  
Servicii de administrare si mentenanta a S.I.E.G.M.C.R.  
Achizitie "Servicii de administrare si mentenanta a S.I.E.G.M.C.R."  
SERVICII DE FURNIZARE SOFTWARE DE ANALIZĂ STATISTICĂ, Cod CPV: 72268000-1 Servicii de furnizare de software (Rev.2)  
SERVICII DE MENTENANTA SISTEM MONITORIZARE VIDEO, STOCARE IMAGINI VIDEO, HARTA INTERACTIVA SI APLICATIA DE DISPECERIZARE A EVENIMENTELOR 15.07.23
Servicii tehnice informatice de specialitate  
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22