Feedback
I.D.: 89740340

Achizitie servicii de implementare ecosistem digital interinstitutional in cadrul comunei Osesti

Data publicarii
23.11.23 Exista 87.154 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72260000-5
Pretul estimativ:
400.000,00 RON - 400.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul, în vederea realizării livrabilelor şi atingerii rezultatelor aşteptate, implementează un sistem informatic pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, respectiv prestează 1. servicii de licenţiere acces la infrastructură digitală (hardware, software şi servicii conexe); 2. servicii de instruire şi dezvoltare a competenţelor digitale. Concret, soluţia digitală implementată va asigura cumulativ: 1....
Prestatorul, în vederea realizării livrabilelor şi atingerii rezultatelor aşteptate, implementează un sistem informatic pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, respectiv prestează 1. servicii de licenţiere acces la infrastructură digitală (hardware, software şi servicii conexe); 2. servicii de instruire şi dezvoltare a competenţelor digitale. Concret, soluţia digitală implementată va asigura cumulativ: 1. acoperirea completă a serviciilor publice digitalizate, ce implică în mod tradiţionaprezenţa cetăţeanului la ghişeu; 2. un mediu de lucru colaborativ între toate entităţile (autorităţi publice, instituţii ş.a.m.d.) implicate în furnizarea serviciilor către cetăţeni, care au rol în eliberarea unor documente şi dovezi necesare a fi incluse în dosarele acestora; 3. transparenţă, predictibilitate şi trasabilitate în operare - soluţia implementată va reprezenta un instrument flexibil şi adaptabil la nevoile instituţionale specifice, care va permite eficientizarea proceselor de front-office şi back-office şi promovarea competenţei şi asumării responsabilităţii de către resursa umană aflată în slujba cetăţeanului / mediului privat, în acord cu Strategia pentru Consolidarea Administraţiei Publice 2014-2020 (SCAP); 4. respectarea, din punct de vedere funcţional, a reglementărilor europene şi naţionale relevante în vigoare: o Regulamentul (UE) numărul 910/2014 privind serviciile de încredere şi identitatea electronică (eIDAS); o Regulamentul (UE) numărul 679/2016 cu privire la Protecţia Datelor cu Caracter Personal; o Directiva (UE) numărul 2555/2022 privind nivelul comun ridicat de securitate al reţelelor şi sistemelor informatice (NIS2); o Legea numărul 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice şi crearea Platformei naţionale de interoperabilitate. De asemenea, în scopul asigurării accesibilităţii, utilizatorul final al soluţiei implementate nu trebuie să fie dependent de o anumită tehnologie pentru a accesa serviciile. În context, se va ţine seama de particularităţile cetăţenilor beneficiari şi vor fi incluse soluţii care să faciliteze incluziunea categoriilor defavorizate. Având în vedere că Autoritatea Contractantă • are actualmente 32 angajaţi (funcţionari şi personal contractual) cu atribuţii operaţionale efective în activitatea curentă, • estimează la nivelul unui an aplicarea sigiliului electronic pe un număr maxim de 30000 de documente, • îşi exercită competenţele materiale în colaborare cu entităţi la nivel local (inclusiv cele subordonate, dar nu limitat la acestea), în vederea realizării livrabilelor şi atingerii rezultatelor aşteptate ale Proiectului, Prestatorul asumă în sarcina sa prin costul ofertat: • acordarea licenţei de acces la ecosistemul digital, pentru instituţie, angajaţi, terţi-actori, cetăţeni şi persoane juridice, fără a limita numărul acestora; • prestarea serviciilor de implementare necesare operaţionalizării soluţiei propuse, respectiv configurarea departamentelor instituţiei, a rolurilor, a tipurilor, registrelor şi grupelor de documente, instruirea angajaţilor, achiziţia de certificate digitale calificate pentru angajaţi; • prestarea pe durata a 42 luni de la data recepţiei ecosistemului digital, a următoarelor servicii conexe: o servicii de găzduire cloud a platformei de servicii, în România, sub jurisdicţie UE, în centru de date autorizat ADR "centru de date" şi acreditat ADR "administrator de arhivă electronică", centru de date al cărui operator este certificat ISO 14001:2015; o servicii de administrare a infrastructurii cloud menite să asigure redundanţă, scalabilitate şi resurse (spaţiu de stocare, procesor, memorie), securitate, mentenanţă preventivă şi monitorizare; o servicii conexe platformelor de aplicaţie, respectiv servicii de mentenanţă corectivă, preventivă şi evolutivă; subscripţii cloud, mesagerie electronică şi chat; platforma de servicii interconectare, crearea arhivei electronice curente şi exploatarea ei în fluxurile de lucru, servicii de interconectare; o servicii de asistenţă în exploatare personalizate, respectiv suport tehnic, configurarea şi întreţinerea structurii organizaţionale, administrarea identităţilor electronice, gestiunea fluxurilor de semnare, semnături electronice pentru personalul angajat generate de fluctuaţia de personal, sigiliu electronic (inclusiv tariful de aplicare al acestuia); o la latitudinea Prestatorului şi în afara serviciilor solicitate – prin consecinţă fără a solicita ajustarea preţului pe durata prestaţiei cu această justificare, acesta poate dezvolta şi implementa în soluţia ofertată noi funcţionalităţi, altele decât cele cuprinse în Caietul de sarcini. Asigurarea serviciilor conexe în perioada de sustenabilitate, post garanţie, sunt asumate de Autoritatea Contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional în cadrul Oraşului Negreşti, Judeţul Vaslui prin proiectul C10-I1.2-1180 "Ecosistem digital interconectat şi integrat în cadrul Judeţului Vaslui" finanţat prin PNRR/2022/C10/I1.2  
Achizitie servicii de implementare ecosistem digital interinstitutional in cadrul comunei Bogdanesti  
Servicii privind implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru" în cadrul proiectului "Digitalizarea activităţii Consiliului Judeţean Vaslui - soluţie pentru creşterea eficientei" cod SIPOCA 1223, cod SMIS 153593  
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional în cadrul comunei Hoceni, judeţul Vaslui prin proiectul nr. C10-I1.2-1198, apel PNRR/2022/C10/I1.2 "Ecosistem digital interconectat şi integrat în cadrul Judeţului Vaslui".  
Achiziţie servicii de implementare Ecosistem interinstituţional în cadrul comunei Vinderei, judeţul Vaslui prin proiectul nr. C10-I1.2-548, apel PNRR/2022/C10/I1.2 "Înfiinţarea sistemului inteligent de management integrat local (tip Smart Village) în comuna Vinderei, judeţul Vaslui"  
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional în cadrul comunei Găgeşti, judeţul Vaslui  
Servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional în cadrul Comunei Laza, Judeţul Vaslui în cadrul proiectului " C10-I1.2-1270 "Ecosistem digital interconectat şi integrat în cadrul Judeţului Vaslui" finanţat prin PNRR/2022/C10/I1.2  
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional.  
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional.  
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional.