Feedback
I.D.: 22630784

Achizitie Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor si serviciilor necesare managementului si prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de incalzire pentru perioada sezonului rece 2017-2018

Data publicarii
25.09.17 Exista 759.180 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72512000-7
Termenul limita pentru depunere:
28.09.17
Pretul estimativ:
96.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor si serviciilor necesare managementului si prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de incalzire pentru perioada sezonului rece 2017-2018 Valoarea estimate este pentru acordul cadru.Acordul cadru va avea cel putin 2 contracte subsecvente.Contractele subsecvente se vor desfasura astfel: 3 luni in anul 2017, 3 luni in anul 2018.In primul contract ...
Achizitie Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor si serviciilor necesare managementului si prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de incalzire pentru perioada sezonului rece 2017-2018 Valoarea estimate este pentru acordul cadru.Acordul cadru va avea cel putin 2 contracte subsecvente.Contractele subsecvente se vor desfasura astfel: 3 luni in anul 2017, 3 luni in anul 2018.In primul contract se vor analiza un maxim de 2000 dosare. Restul dosarelor daca va fi necesar vor fi analizate in baza contractului subsecvent nr 2. Preturile vor fi detaliate conform anexei financiare.CAIETUL DE SARCINI,CRITERIILE,ACORDUL CADRU,CONTRACTUL SE POT OBTINE LA CERERE IN URMA SOLICITARII LA ADRESA DE EMAIL:achizitii.directe@social2.ro.Analiza de pret se va face conform criteriilor de evaluare, dupa verificarea actelor si autorizatiilor cerute in caietul de sarcini si anunt.Ofertele care nu sunt insotite de toata documentatia ceruta vor fi declarate neconforme si implicit necastigatoare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor si serviciilor necesare managementului si prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de incalzire pentru perioada sezonului rece 2017-2018 18.10.17
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
Acord – cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de comunicaţii electronice (VPN, Internet, legătură nivel OSI 2, telefonie fixă, telefonie mobilă)  
ACORD CADRU "Servicii tehnice de exploatare şi mentenanţă preventivă şi corectivă pentru instalaţii termice" pentru imobilul din B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, Sector 5 – sediul Primăria Municipiului Bucureşti şi pentru imobilul din B-dul Regina Elisabeta nr. 42, Sector 5 – sediul Centrului de Informare şi Documentare pentru Relaţii cu Publicul.  
Acord-cadru servicii de reparare și de întreținere a parcului auto al Direcției Generale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor 04.11.24
SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR CU SCOPUL ASIGURARII INSTRUMENTELOR SI SERVICIILOR NECESARE MANAGEMENTULUI SI PRELUCRARII DOSARELOR PENTRU AJUTORUL DE INCALZIRE PENTRU PERIOADA SEZONULUI RECE 2016-2017,IN CONDITIILE SI CONFORM LEGISLATIEI ACTUALE IN VIGOARE 13.10.16
Servicii de audit extern 21.07.20
Servicii de audit extern 30.03.22
Servicii de audit extern  
Servicii de audit extern