Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judeţul Timiş, cod poştal 300119, telefon +40 256308080, fax +40 256308082, adresa electronică (e-mail): cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze servicii de evaluare şi...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judeţul Timiş, cod poştal 300119, telefon +40 256308080, fax +40 256308082, adresa electronică (e-mail): cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze servicii de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizică – Cod CPV 79417000-0, pentru spaţii cu destinaţia de arhivă (2 spaţii situate în mun. Timişoara şi 1 spaţiu situat în mun. Lugoj) în vederea asigurării securităţii şi siguranţei instituţiei şi a serviciilor publice din subordinea acesteia, urmând să încheie un contract de prestări servicii , cu valabilitate pe perioada estimată 15.08.2022 – 15.11.2022. Modalitatea de achizitie : Achiziţia serviciilor de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizică se va initia din Catalogul electronic de produse, servicii şi lucrări disponibil în aplicaţia SEAP¬ faţă de ofertantul desemnat câştigător în urma selecţiei de oferte. In aceste condiţii, experţii de risc autorizaţi sunt invitaţi să depună în acest catalog electronic, oferta de preţ şi principalele caracteristici tehnice ale serviciilor ofertate, în conformitate cu caietul de sarcini, până cel târziu la data de 10.08.2022. Până la aceeaşi dată limită, ofertanţii vor transmite pe email oferta tehnico-financiară detaliată, însoţită de inscrisurile anexă indicate în caietul de sarcini.