Feedback
I.D.: 44198813

Achizitie servicii de elaborarea documentatiei de achizitie publica si derularea procedurii

Data publicarii
09.10.19 Exista 148.418 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
4.000,00 RON - 4.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitionarea serviciilor de elaborare documentatie de achizitie publica si derulare procedura de achizitie publica, conform comenzii inaintate de beneficiar
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie elaborarea documentatiei de achizitie publica si derularea procedurii de achizitie publica  
Elaborarea documentatiei de achizitie publica si derularea procedurii de achizitie publica  
Consultanta necesara la organizarea si derularea procedurilor de achizitie publica  
Consultanta necesara la organizarea si derularea procedurilor de achizitie publica  
Servicii de curatenie si dezinfectie - negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare  
Servicii de curățenie și dezinfecție - negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare  
LOT 1 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului) şi Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "EXTINDEREA UNITĂŢII DE PRIMIRE URGENŢE DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD, ETAPA A II-A", LOT 2 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului, Caietele de sarcini pentru achiziţie lucrări şi achiziţie dirigenţie de şantier), asistenţă pe perioada derulării procedurii de atribuire a contractului de lucrări prin furnizarea unui expert cu competenţe necesare în evaluarea ofertelor din punct de vedere tehnic şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "REABILITAREA SERVICIILOR SPITALICEŞTI ÎN DOMENIUL MEDICINEI CARDIOVASCULARE LA SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD, ETAJ 5, CORP C1"  
Servicii derulare procedură de achiziţie - Hrană elevi  
Servicii de consultanta necesara in vederea organizarii si derularii procedurilor de achizitie publica 06.05.19
Servicii de consultanta necesara in vederea organizarii si derularii procedurilor de achizitie publica