2. Studii geotehnice,
Elaborarea studiilor geotehnice pentru un numar de 8 poduri si punti, dispuse in zona centrala a localitatii Teliu, astfel:
1. Punte metalica 1 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 401.
2. Punte metalica 2 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 696.
3. Punte metalica 3 – face legatura in...
2. Studii geotehnice,
Elaborarea studiilor geotehnice pentru un numar de 8 poduri si punti, dispuse in zona centrala a localitatii Teliu, astfel:
1. Punte metalica 1 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 401.
2. Punte metalica 2 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 696.
3. Punte metalica 3 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul primariei.
4. Punte metalica 4 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 604.
5. Punte metalica 5 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 654.
6. Punte metalica 6 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 594.
7. Punte metalica 7 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 827.
8. Podet din ciment si lemn – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 856.
documentatiile tehnice vizate prin proiect vor avea ca si obiectiv:
1. Construirea a 3 poduri rutiere noi in locul puntilor metalice existente;
2. Reabilitarea podului rutier existent;
3. Constuirea a 4 punti pietonale noi.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Pod reabilitat va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică..
1. Studii topografice,
Elaborarea studiilor topografice pentru numar de 8 poduri si punti, dispuse in zona centrala a localitatii Teliu, astfel:
1. Punte metalica 1 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 401.
2. Punte metalica 2 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 696.
3. Punte metalica 3 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul primariei.
4. Punte metalica 4 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 604.
5. Punte metalica 5 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 654.
6. Punte metalica 6 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 594.
7. Punte metalica 7 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 827.
8. Podet din ciment si lemn – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 856.
documentatiile tehnice vizate prin proiect vor avea ca si obiectiv:
1. Construirea a 3 poduri rutiere noi in locul puntilor metalice existente;
2. Reabilitarea podului rutier existent;
3. Constuirea a 4 punti pietonale noi.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Pod reabilitat va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică..
3. Expertiza tehnica,
Elaborare expertize tehnice pentru numar de 8 poduri si punti, dispuse in zona centrala a localitatii Teliu, astfel:
1. Punte metalica 1 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 401.
2. Punte metalica 2 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 696.
3. Punte metalica 3 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul primariei.
4. Punte metalica 4 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 604.
5. Punte metalica 5 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 654.
6. Punte metalica 6 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 594.
7. Punte metalica 7 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 827.
8. Podet din ciment si lemn – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 856.
documentatiile tehnice vizate prin proiect vor avea ca si obiectiv:
1. Construirea a 3 poduri rutiere noi in locul puntilor metalice existente;
2. Reabilitarea podului rutier existent;
3. Constuirea a 4 punti pietonale noi.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Pod reabilitat va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică..
4. Elaborare DALI, avize, DTAC,
Elaborarea studiilor topografice pentru numar de 8 poduri si punti, dispuse in zona centrala a localitatii Teliu, astfel:
1. Punte metalica 1 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 401.
2. Punte metalica 2 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 696.
3. Punte metalica 3 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul primariei.
4. Punte metalica 4 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 604.
5. Punte metalica 5 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 654.
6. Punte metalica 6 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August, in dreptul imobilului nr. 594.
7. Punte metalica 7 – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 827.
8. Podet din ciment si lemn – face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si DN 10, in dreptul imobilului nr. 856.
documentatiile tehnice vizate prin proiect vor avea ca si obiectiv:
1. Construirea a 3 poduri rutiere noi in locul puntilor metalice existente;
2. Reabilitarea podului rutier existent;
3. Constuirea a 4 punti pietonale noi.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Pod rutier nou - va face legatura intre strazile Tudor Vladimirescu si 23 August. Podul va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Punte metalica noua pietonala va fi realizata dintr-o suprastructură metalică, cu deschiderea de 24m, rezemată pe două culei realizatea din beton armat. În profil transversal punţile vor avea o lăţime de 3m pentru circulaţia pietonală.
- Pod reabilitat va avea o deschidere de 18 m şi vor avea suprastructura realizată din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Suprastructura va rezema pe două culei realizate din beton armat. În profil transversal podurile vor avea o parte carosabilă de 7,80m şi un trotuar de 1,50m. Calea pe pod va fi din îmbrăcăminte asfaltică..