Feedback
I.D.: 54071809

Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,

Data publicarii
09.02.21 Exista 61.670 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
19.352,29 RON - 19.352,29 RON
217.607,05 RON - 217.607,05 RON
 
 
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. LOT 2- Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii SISTEMUL DE TRAFIC MANAGEMENT, Prestatorul isi va desfasura activitatea ca reprezentant al autoritatii contractante in relatiile cu Antreprenorul, Subcontractanti, Furnizori, Prestatorii de servicii, Ispectoratul de Stat in Constructii si alte autoritati implicate in avizarea lucrarilor de executie.Activitatea pres...
2. LOT 2- Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii SISTEMUL DE TRAFIC MANAGEMENT, Prestatorul isi va desfasura activitatea ca reprezentant al autoritatii contractante in relatiile cu Antreprenorul, Subcontractanti, Furnizori, Prestatorii de servicii, Ispectoratul de Stat in Constructii si alte autoritati implicate in avizarea lucrarilor de executie.Activitatea prestatorului va fi condusa de urmatoarele principii:- actioneaza pentru autoritatea contractanta si in interesul autoritatii contractante atat fata de Antreprenor, cat si fata de furnizori sau prestatori de servicii;- Profesionalism;Fidelitate;Respectarea legalitatii.Urmarirea si verificarea lucrarilor se face pe toata durata de executie, în toate etapele de derulare a acestora: pregatirea executarii lucrarilor, executarea lucrarilor, receptia lucrarilor, după receptia la terminarea lucrarilor până la recepţia finală.Prestatorul, va fi responsabil de îndeplinirea următoarelor activităţi principale: managementul contractului de lucrari pentru si in relatia cu beneficiarul• realizarea sistemului de comunicare si raportare• monitorizarea programului de lucrari conform graficului fizic si valoric de executie• controlul financiar al contractului• verificare si contrasemnare Jurnal de santier-Monitorizarea si supervizarea lucrarilor, realizarea acestora in conformitate cu prevederile contractuale si legislatia in vigoare pentru fazele proiectului•Preconstructia lucrarilor • Mobilizarea • Executia lucrarilor • Receptia lucrarilor • Perioada de garantie (de notificare a defectelor) Diriginţii de şantier răspund, potrivit legii, în cazul neîndeplinirii obligaţiilor mentionate in prezentul caiet de sarcini si prevăzute la art. 44 din Ordinul MDRT nr. 1496/13.05.2011 cu modificarile si completarile ulterioare, precum şi în cazul neasigurării din culpa lor a realizării nivelului cantitativ si calitativ al lucrărilor prevăzut în documentatia de executie (proiect, caiete de sarcini, oferta financiara, reglementările tehnice în construcţii).Obligaţiile prevăzute la art. 44 nu sunt limitative, dirigintele de şantier putând participa, în calitate de reprezentant al investitorului, la toate fazele privind realizarea construcţiilor, în limitele atribuţiilor stabilite prin reglementările tehnice în construcţii aplicabile, în vigoare si participa in mod obligatoriu la vizite in teren ori de cate ori este convocat de autoritatea contractanta.Rezultatele care trebuie obţinute în urma prestării serviciilorImplementarea Contractului în conformitate cu prevederile prezentului Caiet de Sarcini trebuie să conducă cel puţin la atingerea următoarelor rezultate finale măsurabile: finalizarea cu succes a lucrarilor si incadrarea proiectului in indicatorii asumati de UAT Municipiul Drobeta Turnu Severin prin contractul de finantare.Atribuţiile şi responsabilităţile Părţilor1.1. Atribuţiile şi responsabilităţile PărţilorIn exercitarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii prestatorul va respecta prevederile Legii nr. 10/4995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cerintele Ordinului nr. 1496/13.05.2011 pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu completarile si modificarile, avand urmatoarele obligatii, dar fara a se limita la acestea:A. IN PERIOADA DE PREGĂTIRE A INVESTIŢIEI: 1. verifică existenţa autorizaţiei de construire, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la încadrarea în termenul de valabilitate; 2. verifică concordanţa dintre prevederile autorizaţiei de construire, certificatului de urbanism, avizelor, acordurilor şi ale proiectului; 3. studiază proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea construcţiilor; 4. verifică existenţa tuturor pieselor scrise şi desenate din proiect, inclusiv existenţa studiilor solicitate prin certificatul de urbanism sau prin avize şi concordanţa dintre prevederile acestora; 5. verifică existenţa expertizei tehnice în cazul lucrărilor de intervenţii asupra construcţiilor; 6. verifică respectarea reglementărilor cu privire la verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi şi însuşirea acestora de către expertul tehnic atestat, acolo unde este cazul;7. verifică dacă este precizată în proiect categoria de importanţă a construcţiei; 8. verifică existenţa in proiect a programelor de control a calitãţii, cu precizarea fazelor determinante, vizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii;9. preda amplasamentul şi reperele de nivelment şi le preda antreprenorului, libere de orice sarcină; intocmeste procesul verbal de predare –primire amplasament; 10. participă, împreună cu proiectantul şi cu executantul, la trasarea generală a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper; 11. preda către executant terenul rezervat pentru organizarea de şantier; 12. verifică existenţa "Planului calităţii" şi a procedurilor/instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă;13. verifică existenţa anunţului de începere a lucrărilor la emitentul autorizaţiei şi la I.S.C.;14. verifică existenţa panoului de identificare a investiţiei, dacă acesta corespunde prevederilor legale şi dacă este amplasat la loc vizibil;B.iN PERIOADA EXECUŢIEI LUCRĂRILOR:1.verifica, accepta sau respinge Programul de executie al Antreprenorului actualizat pe faze de executie, inclusiv existenta fizica a resurselor necesare indeplinirii programului transmis;2. urmăresc realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile autorizaţiei de construire, ale proiectelor, caietelor de sarcini, reglementărilor tehnice în vigoare şi ale contractului de proiectare si executie si verifica ritmul executiei lucrarilor;3. răspunde de verificarea calităţii materialelor, echipamentelor şi produselor puse în operă de Antreprenor, precum şi de verificare a execuţiei corecte a lucrărilor de execuţie, prin îndeplinirea următoarelor activităţi:Testarea şi verificarea materialelor în strictă concordanţă cu Specificaţiile Tehnice, în vederea aprobării din punct de vedere calitativ a tuturor lucrărilor certificate şi înaintate către plată; Revizia, analiza şi urmărirea respectării Planului de Asigurare a Calităţii prezentat de către Antreprenor şi a prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea în construcţii; existenţa documentelor de certificare a calităţii produselor pentru constructii.Informează operativ investitorul privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri şi, după caz, dispun oprirea execuţiei, demolarii sau, dupa caz, a refacerii lucrarilor executate necorespunzator de catre executant, în baza soluţiilor elaborate de proiectant şi vizate de verificatorul de proiecte atestat;4. respinge echipamentele, materialele sau lucrarile care se dovedesc a nu fi in conformitate cu prevederile contractului de proiectare si executie;5. interzic utilizarea de procedee şi echipamente noi, neagrementate tehnic sau cu agremente tehnice la care avizul tehnic a expirat;6. participa la efectuarea testelor si la verificarea lucrarilor ajunse in faze determinante;7. verifică respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice;8. masoara cantitatile de lucrari real executate si le evalueaza in conformitate cu prevederile contractului de proiectare si executie ;isi da consimtamantul asupra documentelor Antreprenorului sau le respinge motivat; semnează şi ştampilează documentele întocmite ca urmare a verificărilor, respectiv procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de recepţie calitativă a lucrărilor ce devin ascunse, procese verbale de receptie calitativa, probe de casa, etc.;9. se asigura de corectitudinea datelor si detaliilor din Jurnalul de santier;10. va pregăti toate documentele pregătitoare (ex. Dispoziţii de şantier, Oferta Antreprenorului) sau conexe (Note de comandă suplimentară, Note de renunţare etc.) necesare ca urmare a modificării cantităţilor de lucrari, in vederea intocmirii addendumurile la contract; verifică respectarea prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor;11. analizeaza revendicarile Beneficiarului si Antreprenorului;12. interzic executarea de lucrări de către personal necalificat;13. transmit către proiectant sesizările proprii sau ale participanţilor la realizarea construcţiei privind neconformităţile constatate pe parcursul execuţiei; In cazul in care Dirigintele de santier constata neconformitatea lucrarilor executate, acesta are obligatia de a intocmi ,,Raport de neconformitate", in care se va preciza la ce se refera neconformitatile, descrierea detaliata a acestora si termenul maxim de remediere;14. anunţă I.S.C. privind oprirea/sistarea executării lucrărilor de către investitor/beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros, şi verifică punerea în siguranţă a construcţiei, conform proiectului precum si reluarea lucrărilor la investiţiile la care a fost oprită/sistată executarea lucrărilor, exceptând perioada de timp friguros; C. LA RECEPŢIA LUCRĂRILOR:La finalizarea lucrarilor, in momentul in care antreprenorul solicita receptia, dirigentele de santier are obligaţia de a depune o notificare în scris la sediul achizitorului, prin care confirma că sunt îndeplinite condiţiile de recepţie la terminarea lucrarilor si se poate demara organizarea acesteia.Pe perioada de desfasurare a receptiei la terminarea lucrarilor, dirigintele/dirigintii de santier au urmatoarele obligatii:1.asigură secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi întocmesc documentele de recepţie la terminarea lucrarilor;2.constituie cartea tehnica a constructiei si predau către investitor actele de recepţie şi cartea tehnică a construcţiei (documente care intră CONTINUAREA DESCRIERII SE REGASESTE IN CAP II.2.14 Informatii suplimentare.. 1. LOT 1 - Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii REABILITARE CĂI DE RULARE TRANSPORT PUBLIC, INCLUSIV PISTE BICICLIŞTI, Prestatorul isi va desfasura activitatea ca reprezentant al autoritatii contractante in relatiile cu Antreprenorul, Subcontractanti, Furnizori, Prestatorii de servicii, Ispectoratul de Stat in Constructii si alte autoritati implicate in avizarea lucrarilor de executie.Activitatea prestatorului va fi condusa de urmatoarele principii:- actioneaza pentru autoritatea contractanta si in interesul autoritatii contractante atat fata de Antreprenor, cat si fata de furnizori sau prestatori de servicii;- Profesionalism;- Fidelitate;- Respectarea legalitatiiUrmarirea si verificarea lucrarilor se face pe toata durata de executie, în toate etapele de derulare a acestora: pregatirea executarii lucrarilor, executarea lucrarilor, receptia lucrarilor, după receptia la terminarea lucrarilor până la recepţia finală.Prestatorul, va fi responsabil de îndeplinirea următoarelor activităţi principale: - managementul contractului de lucrari pentru si in relatia cu beneficiarul • realizarea sistemului de comunicare si raportare• monitorizarea programului de lucrari conform graficului fizic si valoric de executie• controlul financiar al contractului• verificare si contrasemnare Jurnal de santier - monitorizarea si supervizarea lucrarilor, realizarea acestora in conformitate cu prevederile contractuale si legislatia in vigoare pentru fazele proiectului• Preconstructia lucrarilor • Mobilizarea • Executia lucrarilor • Receptia lucrarilor • Perioada de garantie (de notificare a defectelor) Diriginţii de şantier răspund, potrivit legii, în cazul neîndeplinirii obligaţiilor mentionate in prezentul caiet de sarcini si prevăzute la art. 44 din Ordinul MDRT nr. 1496/13.05.2011 cu modificarile si completarile ulterioare, precum şi în cazul neasigurării din culpa lor a realizării nivelului cantitativ si calitativ al lucrărilor prevăzut în documentatia de executie (proiect, caiete de sarcini, oferta financiara, reglementările tehnice în construcţii). Obligaţiile prevăzute la art. 44 nu sunt limitative, dirigintele de şantier putând participa, în calitate de reprezentant al investitorului, la toate fazele privind realizarea construcţiilor, în limitele atribuţiilor stabilite prin reglementările tehnice în construcţii aplicabile, în vigoare si participa in mod obligatoriu la vizite in teren ori de cate ori este convocat de autoritatea contractanta. Rezultatele care trebuie obţinute în urma prestării serviciilorImplementarea Contractului în conformitate cu prevederile prezentului Caiet de Sarcini trebuie să conducă cel puţin la atingerea următoarelor rezultate finale măsurabile: finalizarea cu succes a lucrarilor si incadrarea proiectului in indicatorii asumati de UAT Municipiul Drobeta Turnu Severin prin contractul de finantare. Atribuţiile şi responsabilităţile Părţilor1.1. Atribuţiile şi responsabilităţile PărţilorIn exercitarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii prestatorul va respecta prevederile Legii nr. 10/4995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cerintele Ordinului nr. 1496/13.05.2011 pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu completarile si modificarile, avand urmatoarele obligatii, dar fara a se limita la acestea:A. IN PERIOADA DE PREGĂTIRE A INVESTIŢIEI: 1. verifică existenţa autorizaţiei de construire, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la încadrarea în termenul de valabilitate; 2. verifică concordanţa dintre prevederile autorizaţiei de construire, certificatului de urbanism, avizelor, acordurilor şi ale proiectului; 3. studiază proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea construcţiilor; 4. verifică existenţa tuturor pieselor scrise şi desenate din proiect, inclusiv existenţa studiilor solicitate prin certificatul de urbanism sau prin avize şi concordanţa dintre prevederile acestora; 5. verifică existenţa expertizei tehnice în cazul lucrărilor de intervenţii asupra construcţiilor; 6. verifică respectarea reglementărilor cu privire la verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi şi însuşirea acestora de către expertul tehnic atestat, acolo unde este cazul; 7. verifică dacă este precizată în proiect categoria de importanţă a construcţiei; 8. verifică existenţa in proiect a programelor de control a calitãţii, cu precizarea fazelor determinante, vizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii; 9. preda amplasamentul şi reperele de nivelment şi le preda antreprenorului, libere de orice sarcină; intocmeste procesul verbal de predare –primire amplasament; 10. participă, împreună cu proiectantul şi cu executantul, la trasarea generală a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper; 11. preda către executant terenul rezervat pentru organizarea de şantier; 12. verifică existenţa "Planului calităţii" şi a procedurilor/instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă; 13. verifică existenţa anunţului de începere a lucrărilor la emitentul autorizaţiei şi la I.S.C.; 14. verifică existenţa panoului de identificare a investiţiei, dacă acesta corespunde prevederilor legale şi dacă este amplasat la loc vizibil;B. IN PERIOADA EXECUŢIEI LUCRĂRILOR:1. verifica, accepta sau respinge Programul de executie al Antreprenorului actualizat pe faze de executie, inclusiv existenta fizica a resurselor necesare indeplinirii programului transmis;2. urmăresc realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile autorizaţiei de construire, ale proiectelor, caietelor de sarcini, reglementărilor tehnice în vigoare şi ale contractului de proiectare si executie si verifica ritmul executiei lucrarilor;3. răspunde de verificarea calităţii materialelor, echipamentelor şi produselor puse în operă de Antreprenor, precum şi de verificare a execuţiei corecte a lucrărilor de execuţie, prin îndeplinirea următoarelor activităţi: Testarea şi verificarea materialelor în strictă concordanţă cu Specificaţiile Tehnice, în vederea aprobării din punct de vedere calitativ a tuturor lucrărilor certificate şi înaintate către plată; Revizia, analiza şi urmărirea respectării Planului de Asigurare a Calităţii prezentat de către Antreprenor şi a prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea în construcţii; existenţa documentelor de certificare a calităţii produselor pentru constructii.Informează operativ investitorul privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri şi, după caz, dispun oprirea execuţiei, demolarii sau, dupa caz, a refacerii lucrarilor executate necorespunzator de catre executant, în baza soluţiilor elaborate de proiectant şi vizate de verificatorul de proiecte atestat;4. respinge echipamentele, materialele sau lucrarile care se dovedesc a nu fi in conformitate cu prevederile contractului de proiectare si executie;5. interzic utilizarea de procedee şi echipamente noi, neagrementate tehnic sau cu agremente tehnice la care avizul tehnic a expirat; 6. participa la efectuarea testelor si la verificarea lucrarilor ajunse in faze determinante 7. verifică respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice;8. masoara cantitatile de lucrari real executate si le evalueaza in conformitate cu prevederile contractului de proiectare si executie ;isi da consimtamantul asupra documentelor Antreprenorului sau le respinge motivat; semnează şi ştampilează documentele întocmite ca urmare a verificărilor, respectiv procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de recepţie calitativă a lucrărilor ce devin ascunse, procese verbale de receptie calitativa, probe de casa, etc.;9. se asigura de corectitudinea datelor si detaliilor din Jurnalul de santier;10. va pregăti toate documentele pregătitoare (ex. Dispoziţii de şantier, Oferta Antreprenorului) sau conexe (Note de comandă suplimentară, Note de renunţare etc.) necesare ca urmare a modificării cantităţilor de lucrari, in vederea intocmirii addendumurile la contract; verifică respectarea prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor;11. analizeaza revendicarile Beneficiarului si Antreprenorului;12. interzic executarea de lucrări de către personal necalificat; 13. transmit către proiectant sesizările proprii sau ale participanţilor la realizarea construcţiei privind neconformităţile constatate pe parcursul execuţiei; In cazul in care Dirigintele de santier constata neconformitatea lucrarilor executate, acesta are obligatia de a intocmi ,,Raport de neconformitate", in care se va preciza la ce se refera neconformitatile, descrierea detaliata a acestora si termenul maxim de remediere;14. anunţă I.S.C. privind oprirea/sistarea executării lucrărilor de către investitor/beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros, şi verifică punerea în siguranţă a construcţiei, conform proiectului precum si reluarea lucrărilor la investiţiile la care a fost oprită/sistată executarea lucrărilor, exceptând perioada de timp friguros;C. LA RECEPŢIA LUCRĂRILOR:La finalizarea lucrarilor, in momentul in care antreprenorul solicita receptia, dirigentele de santier are obligaţia de a depune o notificare în scris la sediul achizitorului, prin care confirma că sunt îndeplinite condiţiile de recepţie la terminarea lucrarilor si se poate demara organizarea acesteia.Pe perioada de desfasurare a receptiei la terminarea lucrarilor, dirigintele/dirigintii de santier au urmatoarele obligatii: 1. asigură secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi întocmesc documentele de recepţie la terminarea lucrarilor; continuarea descrierii serviciilui se regaseste la cap II.2.14 Informatii suplimentare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Modernizarea, reabilitarea şi dotarea Ambulatoriului Secţiei Boli Infectioase din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin" 27.10.20
Dirigentie de santier pentru:- Sistemul de trafic management LOT 2 cod SMIS: 128542  
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul “REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI VÎNJU MARE" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“Reabilitarea şi modernizarea sediului Poliţiei municipiului Drobeta Turnu Severin" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI AURELIAN" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2. - Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice  
Achizitie executie lucrari pentru realizarea proiectului de investitii: “Pista VELO Calea Timisoarei"  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Lucrari,proiectare si inginerie,asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor SISTEM DE TRAFIC MANAGEMENT in cadrul proiectului: "Creşterea mobilităţii urbane prin modernizarea şi eficientizarea transportului public, reabilitare căi de rulare transport public, inclusiv piste biciclişti si realizare sistem inteligent de trafic management" COD SMIS 128542 09.06.20
Achizitie proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrare ,,Crearea pistelor pentru biciclisti ’’ , Cod SMIS 127643 18.05.20