Feedback
I.D.: 55443953

ACHIZITIE SERVICII DE CURATENIE

Data publicarii
26.03.21 Exista 240.098 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.04.21
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 90.000,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE_CURATENIE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judetul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresă de e-mail : cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de curăţenie - cod CPV 90910000-9...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judetul Timiş, telefon +40 256308070, fax +40 256308082, adresă de e-mail : cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de curăţenie - cod CPV 90910000-9 urmand a se incheia un contract de prestari servicii de curătenie, pe 01.05.2021 - 31.12.2021, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2022, în conformitate cu prevederile art.165 alin.1 lit.d) din H.G nr.395/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Modalitatea de achizitie : Achizitia directă a serviciilor de curătenie se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil în aplicaţia SICAP(SEAP). In aceste condiţii, autoritatea contractantă, operatorii economici interesaţi sunt invitaţi să depună în acest catalog electronic, oferta de preţ în lei si principalele caracteristici tehnice ale serviciilor supuse ofertării, in conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini, până cel târziu la data de 05.04.2021 . Valoarea totala maxima, fara TVA, estimata a achizitiei 90.000 lei, repartizată după cum urmează : -pentru perioada 01.05.2021 - 31.12.2021 - valoare maximă, fără TVA: 60.000 lei ; -pentru perioada 01.01.2022 - 30.04.2022 - valoare maximă, fără TVA: 30.000 lei ; Persoane de contact : -d-na Melinda Szoke, adresă de e-mail : melinda.szoke@cnpp.ro , tel. +40 256308070 int.335 -d-na Giulia Vădean, adresă de e-mail: achizitii.tm@cnpp.ro, tel. +40 256308070 int.107
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu