Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judetul Timiş, telefon +40 256308050, fax +40 256308082, adresă de e-mail : cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de curăţenie - cod CPV 90910000-9...
Casa Judeţeană de Pensii Timiş, având sediul în Timişoara, str. Andrei Şaguna, nr.5A, judetul Timiş, telefon +40 256308050, fax +40 256308082, adresă de e-mail : cjp-tm@pensiitimis.ro, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează, în temeiul art.7 alin.5 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, să achiziţioneze direct, servicii de curăţenie - cod CPV 90910000-9 urmand a se incheia un contract de prestari servicii de curătenie, pe 01.05.2020 - 31.12.2020, cu posibilitate de prelungire pana la data de 30.04.2021, în conformitate cu prevederile art.165 alin.1 lit.d) din H.G nr.395/2016 cu modificările şi completările ulterioare.
Modalitatea de achizitie : Achizitia directă a serviciilor de curătenie se va realiza din Catalogul electronic de produse, servicii si lucrari disponibil în aplicaţia SICAP(SEAP). In aceste condiţii, autoritatea contractantă, operatorii economici interesaţi sunt invitaţi să depună în acest catalog electronic, oferta de preţ în lei si principalele caracteristici tehnice ale serviciilor supuse ofertării, in conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini, până cel târziu la data de 27.03.2020 .
Înainte de atribuirea contractului de achizitie publică, la solicitarea autorităţii contractante, ofertantul câştigator va prezenta, la sediul acesteia oferta tehnico-economică detaliată, în original, precum următoarele documente : Certificat Unic de Inregistrare (CUI)si certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copii certificate ,, conform cu originalul,,. Informaţiile prezentate in aceste documente trebuie sa fie reale/valide si actuale, iar certificatele trebuie sa fie valabile la data prezentarii acestora(nu mai vechi de 30 zile).
Dacă ofertantul cu preţul cel mai scăzut nu va depune documentele susmenţionate sau acestea nu sunt conforme, autoritatea contractantă va solicita aceste acte următorului clasat.
Dupa verificarea documentelor depuse, autoritatea va iniţia procedura de achiziţie directă in catalogul electronic disponibil in aplicatia SICAP(SEAP), cu operatorul economic a cărui oferta a fost declarată conformă, completă şi câştigătoare, iar la finalizarea achiziţiei directe in SICAP(SEAP), va incheia contract de prestari servicii de curăţenie, pe perioada estimată 01.05.2020 -31.12.2020, cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2021, în condiţiile art.165 alin.1 lit.d) din H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare .