Feedback
I.D.: 52654327

Achizitie servicii de curatenie si intretinere pentru sediul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului

Data publicarii
17.12.20 Exista 603.286 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Termenul limita pentru depunere:
22.12.20
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini servicii curatenie 2021-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consultarea vizează estimarea corectă în raport cu preţul pieţei, primirea de oferte preliminare din partea operatorilor economici interesaţi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de elaborare studii si materiale suport ]n cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii instituţionale a Ministerului Mediului şi a unităţilor din subordine pentru îmbunătăţirea politicilor din domeniul biodiversităţii - Cod MySMIS: 127465", cod SIPOCA 594 14.07.20
Servicii de elaborare studii, ghiduri si prognoza in domeniul schimbarilor climatice 30.03.21
achizitie de dezvoltari software pentru subsistemele integrate 04.07.17
Achizitie licente antivirus 29.05.17
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
"Dezvoltari software pentru subsistemele integrate, upgrade-uri si întretinerea infrastructurii hardware si software, asistenta si suport tehnic pentru SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT DE MEDIU” 05.10.17