Feedback
I.D.: 84458708

Achizitie servicii de curăţenie pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vrancea

Data publicarii
11.07.23 Exista 106.733 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Termenul limita pentru depunere:
21.07.23
Pretul estimativ:
36.508,00 RON - 876.192,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE serv curatenie.doc
  2. FisaDate_DF1184456.pdf
  3. Caiet de sarcini curatenia birourilor word.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de servicii de curăţenie pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / 24 luni si incheierea a 6 contracte subsecvente de servicii / 24 luni . Incheierea unui acord-cadru de servicii de curăţenie pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vrancea pentru achizitia serv...
Achizitia publica de servicii de curăţenie pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / 24 luni si incheierea a 6 contracte subsecvente de servicii / 24 luni . Incheierea unui acord-cadru de servicii de curăţenie pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vrancea pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata minima a acordului-cadru de 36.508 lei fara TVA si valoarea estimata maxima a acordului-cadru de 876.192 lei fara TVA . Valoarea estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare : minim 36.508 lei fara TVA si maxim 219.048 lei fara TVA . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 10 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor ). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu