Feedback
I.D.: 43035943

Achizitie servicii de consultanta si expertiza in domeniul achizitiilor publice pentru fundamentarea bugetului cererii de finantare ce urmeaza a fi depusa in cadrul apelului de proiecte al Programului Operational Capacitate Administrativa.

Data publicarii
26.02.20 Exista 1.057.977 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7 71319000-7
Termenul limita pentru depunere:
27.02.20
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agenţia Naţională Antidrog se afla în procesul de prospectare a pieţei în vederea identificării unor furnizori de servicii de consultanţa şi expertiză în domeniul achiziţiilor publice pentru fundamentarea bugetului cererii de finantare ce urmeaza a fi depusa in cadrul apelului de proiecte al Programului Operaţional Capacitate Administrativă. Proiectul propus are o durata de implementare de 18 luni si o valoare eligibila de...
Agenţia Naţională Antidrog se afla în procesul de prospectare a pieţei în vederea identificării unor furnizori de servicii de consultanţa şi expertiză în domeniul achiziţiilor publice pentru fundamentarea bugetului cererii de finantare ce urmeaza a fi depusa in cadrul apelului de proiecte al Programului Operaţional Capacitate Administrativă. Proiectul propus are o durata de implementare de 18 luni si o valoare eligibila de 4.680.000 lei. Prin urmare, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite o ofertă de preţ aferentă furnizării de servicii servicii de consultanţa şi expertiză în domeniul achiziţiilor publice, conform următoarelor coordonate: - Consultanta in vederea elaborarii documentatiei de atribuire pentru activitatile derulate in cadrul proiectului, pentru urmatoarele achizitii: 1. servicii consultanţa si expertiza audit financiar (achizitie directa) 2. servicii expertiza contabila si financiara (achizitie directa) 3. servicii arhivare (achizitie directa) 4. obiecte de inventar, materiale consumabile pentru echipa de proiect (achizitie directa) 5. informare, comunicare şi publicitate - materiale promotionale (achizitie directa) 6. servicii consultanţă tehnică (achizitie directa) 7. echipamente de calcul cu licente si software, infrastructură hardware(procedura simplicata/licitatie) 8. servicii IT dezvoltare/actualizare aplicaţii (licitatie) 9. servicii de organizare de evenimente (procedura simplicata/licitatie) 10. servicii de formare profesională (achizitie directa). - Consultarea catalogului şi elaborarea specificatiilor tehnice şi a caietelor de sarcini in vederea realizarii achizitiilor mentionate mai sus. Apreciem transmiterea unei oferte de preţ cât mai curând posibil si va multumim pentru sprijinul dvs. AGENŢIA NAŢIONALĂ ANTIDROG
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice (servicii auxiliare pentru organizarea şi administrarea unei proceduri de achiziţie simplificate şi a unor achiziţii directe în cadrul proiectului finanţat prin PNRR – "Dotarea cu laboratoare inteligente a Liceului Teoretic Tudor Vladimirescu 23.02.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Achiziţie de servicii de consultanţă IT 12.08.22
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice  
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21
Colectarea de recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare a sistemului de concurs naţional, de elaborare a procedurilor metodologice şi a instrumentelor de organizare a Concursului National 07.11.22
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Acord-cadru de prestare de servicii suport/mentenanță și servicii dezvoltare/actualizare pentru aplicația FTI Star