Feedback
I.D.: 51820472

Achizitie servicii de consultanta organizare proceduri de achizitie proiect ambulatoriu

Data publicarii
19.11.20 Exista 214.346 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza servicii de consultanta pentru organizarea proceurilor de achizitii publice, conform Legii 98/2016 privind achizitiile publice, in cadrul proiectului "Reabilitare, extindere şi dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orăşenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, judeţul Prahova" (cod SMIS 127100), finantat prin POR2014-2020, Axa 8, OS 8.1, Op. A. Achizitiile pentru organizarea carora este ne...
Se achizitioneaza servicii de consultanta pentru organizarea proceurilor de achizitii publice, conform Legii 98/2016 privind achizitiile publice, in cadrul proiectului "Reabilitare, extindere şi dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orăşenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, judeţul Prahova" (cod SMIS 127100), finantat prin POR2014-2020, Axa 8, OS 8.1, Op. A. Achizitiile pentru organizarea carora este necesara consultanta sunt urmatoarele: "Achizitie servicii de management de proiect" si "Achizitie servicii de proiectare, executie lucrari, furnizare de echipamente si dotari". Serviciile vor include: a) Întocmirea documentaţiei de atribuire; b) Asistenţă pentru lansarea procedurii; c) Asistenţă la formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări şi a punctelor de vedere din partea autorităţii contractante în eventualitatea depunerii unei contestaţii; d) Verificarea tehnico-economică a tuturor ofertelor depuse; e) Asistenta acordata comisiei de evaluare pe intregul proces de evaluare a ofertelor; e) Asistenta acordata achizitorului in procesul de evaluare a achizitiei de catre ADR Sud Muntenia. Pentru acceptarea ofertei, achizitorul va verifica experienta pretatorului in servicii similare. Se va transmite prin e-mail pe adresa achizitii@primaria-mizil.ro copia unui contract pentru servicii de consultanta pentru organizarea de proceduri de achizitie, impreuna cu dovada finalizarii. De asemenea, se va transmite oferta defalcata pe cele 2 achizitii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu