Se achizitioneaza servicii de consultanta pentru organizarea proceurilor de achizitii publice, conform Legii 98/2016 privind achizitiile publice, in cadrul proiectului "Reabilitare, extindere şi dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orăşenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, judeţul Prahova" (cod SMIS 127100), finantat prin POR2014-2020, Axa 8, OS 8.1, Op. A. Achizitiile pentru organizarea carora este ne...
Se achizitioneaza servicii de consultanta pentru organizarea proceurilor de achizitii publice, conform Legii 98/2016 privind achizitiile publice, in cadrul proiectului "Reabilitare, extindere şi dotare infrastructură Ambulatoriu Integrat din cadrul Spitalului Orăşenesc „Sfânta Filofteia” Mizil, judeţul Prahova" (cod SMIS 127100), finantat prin POR2014-2020, Axa 8, OS 8.1, Op. A. Achizitiile pentru organizarea carora este necesara consultanta sunt urmatoarele: "Achizitie servicii de management de proiect" si "Achizitie servicii de proiectare, executie lucrari, furnizare de echipamente si dotari".
Serviciile vor include: a) Întocmirea documentaţiei de atribuire; b) Asistenţă pentru lansarea procedurii; c) Asistenţă la formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări şi a punctelor de vedere din partea autorităţii contractante în eventualitatea depunerii unei contestaţii; d) Verificarea tehnico-economică a tuturor ofertelor depuse; e) Asistenta acordata comisiei de evaluare pe intregul proces de evaluare a ofertelor; e) Asistenta acordata achizitorului in procesul de evaluare a achizitiei de catre ADR Sud Muntenia. Pentru acceptarea ofertei, achizitorul va verifica experienta pretatorului in servicii similare. Se va transmite prin e-mail pe adresa achizitii@primaria-mizil.ro copia unui contract pentru servicii de consultanta pentru organizarea de proceduri de achizitie, impreuna cu dovada finalizarii. De asemenea, se va transmite oferta defalcata pe cele 2 achizitii.