Feedback
I.D.: 84947144

Achizitie servicii de consultanta in vederea contractarii proiectului C 15,Comuna Agrij

Data publicarii
18.07.23 Exista 16.360 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
,,Achizitie servicii de consultant in vederea contractarii proiectului,,Achizitia de echipamente tehnologice digitale si dotari pentru Scoala Gimnaziala din Comuna Agrij,Judetul Salaj,, finantat prin PNRR Componenta C 15 –Educatie,Comuna Agrij,Judetul Salaj,,Detalierea serviciilor 1. Completare informatii aferente contractului de finanţare ✓ Informaţii Generale ▪ Date Generale ▪ Informaţii privind solicitantul ▪ Beneficiar...
,,Achizitie servicii de consultant in vederea contractarii proiectului,,Achizitia de echipamente tehnologice digitale si dotari pentru Scoala Gimnaziala din Comuna Agrij,Judetul Salaj,, finantat prin PNRR Componenta C 15 –Educatie,Comuna Agrij,Judetul Salaj,,Detalierea serviciilor 1. Completare informatii aferente contractului de finanţare ✓ Informaţii Generale ▪ Date Generale ▪ Informaţii privind solicitantul ▪ Beneficiari reali ▪ Cerere finanţare şi Anexe ▪ Documente utile ✓ Informaţii Financiare ▪ Buget Solicitant ▪ Buget Beneficiari Reali ▪ Plan achiziţii 2. Validare completare Contract de finanţare 3. Generare şi încărcare Contract de finanţare 4. Întocmire/ generare/ încărcare Anexe la Contractul de de finanţare  Anexa 1 - Cererea de finantare si Anexe  Anexa 2 - Certificatul de atestare fiscala referitor la obligatiile de plata la bugetul local precum si la bugetul de stat  Anexa 3 - Planul de achizitii  Anexa 4 - Repartizarea bugetului pe solicitant  Anexa 5 - Repartizarea bugetului pe beneficiar real  Anexa 6 - Calendarul activitatilor  Anexa 7 - Declaratie prlvind asigurarea pistei de audit  Anexa 8 - Declaratie privind asigurarea organizarii contabilitatii  Anexa 9 - Declaratie privind evitarea conflictulul de interese, a neregulilor si a fraudelor  Anexa 10 - Declaratie privind utilizarea investitiei finantate  Anexa 11 - Declaratie privind respectarea prevederilor legale in derularea achizitiilor publice  Alte documente justificative relevante 5. Com
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu