,,Achizitie servicii de consultant in vederea contractarii proiectului,,Achizitia de echipamente tehnologice digitale si dotari pentru Scoala Gimnaziala din Comuna Agrij,Judetul Salaj,, finantat prin PNRR Componenta C 15 –Educatie,Comuna Agrij,Judetul Salaj,,Detalierea serviciilor 1. Completare informatii aferente contractului de finanţare ✓ Informaţii Generale ▪ Date Generale ▪ Informaţii privind solicitantul ▪ Beneficiar...
,,Achizitie servicii de consultant in vederea contractarii proiectului,,Achizitia de echipamente tehnologice digitale si dotari pentru Scoala Gimnaziala din Comuna Agrij,Judetul Salaj,, finantat prin PNRR Componenta C 15 –Educatie,Comuna Agrij,Judetul Salaj,,Detalierea serviciilor 1. Completare informatii aferente contractului de finanţare ✓ Informaţii Generale ▪ Date Generale ▪ Informaţii privind solicitantul ▪ Beneficiari reali ▪ Cerere finanţare şi Anexe ▪ Documente utile ✓ Informaţii Financiare ▪ Buget Solicitant ▪ Buget Beneficiari Reali ▪ Plan achiziţii 2. Validare completare Contract de finanţare 3. Generare şi încărcare Contract de finanţare 4. Întocmire/ generare/ încărcare Anexe la Contractul de de finanţare Anexa 1 - Cererea de finantare si Anexe Anexa 2 - Certificatul de atestare fiscala referitor la obligatiile de plata la bugetul local precum si la bugetul de stat Anexa 3 - Planul de achizitii Anexa 4 - Repartizarea bugetului pe solicitant Anexa 5 - Repartizarea bugetului pe beneficiar real Anexa 6 - Calendarul activitatilor Anexa 7 - Declaratie prlvind asigurarea pistei de audit Anexa 8 - Declaratie privind asigurarea organizarii contabilitatii Anexa 9 - Declaratie privind evitarea conflictulul de interese, a neregulilor si a fraudelor Anexa 10 - Declaratie privind utilizarea investitiei finantate Anexa 11 - Declaratie privind respectarea prevederilor legale in derularea achizitiilor publice Alte documente justificative relevante 5. Com