Feedback
I.D.: 80413673

Achizitie servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru proiecte cu finantare nera

Data publicarii
28.03.23 Exista 28.620 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
12.500,00 RON - 12.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primaria comunei Stanesti judetul Valcea doreste sa achizitioneze servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice. Serviciile cuprind: ACTIVITATEA 1 – Elaborare documentatii de atribiure si incarcare in sistemul electronic: - Consultanta pentru postarea în SICAP a documentatiei de atribuire (Fisa de date, DUAE, Modele de formulare, Model de contract, Modele de documente), a Strategiei de contractare; - Consultanta...
Primaria comunei Stanesti judetul Valcea doreste sa achizitioneze servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice. Serviciile cuprind: ACTIVITATEA 1 – Elaborare documentatii de atribiure si incarcare in sistemul electronic: - Consultanta pentru postarea în SICAP a documentatiei de atribuire (Fisa de date, DUAE, Modele de formulare, Model de contract, Modele de documente), a Strategiei de contractare; - Consultanta în postarea în SICAP a anunturilor de participare -Suport in intocmirea si Elaborarea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari din partea operatorilor economici in etapa de depunere a ofertelor. Durata de realizare pentru activitatea 1: maxim 30 de zile calendaristice de la semnarea contractului; ACTIVITATEA 2 - Activitati pe parcursul derularii procedurii de achizitie: - Asistenta in evaluarea ofertelor primite, in calitate de expert cooptat, la solicitarea autoritatii contractante. - Asistenta in postarea raspunsurilor la clarificarile formulate de operatorii economici potentiali ofertanti. - Asistenta in elaborarea rapoartelor specifice si a comunicarilor catre ofertanti, - Asistenta in elaborarea de puncte de vedere fata de eventuale notificari prealabile si contestatii formulate înprocedura de atribuire a contractului; - Asistenta în întocmirea contractului de achizitie publica Durata de realizare pentru activitatea 2: maxim 60 de zile calendaristice de la data depunerii oferte. Valoarea totala a serviciilor este de 12.500 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu