Feedback
I.D.: 43209217

Achizitie servicii de consultanta in achizitii

Data publicarii
14.06.19 Exista 158.092 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
135.000,00 RON - 135.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va achizitiona servicii de consultanta, de la intocmirea fisei de date, a caietului de sarcini, pana la raportul prcedurii inclusiv si semnarea contractului : Intocmirea Fisei de date a achizitiei, Caietului de sarcini; Formularelor de calificare(DUAE) si modelului contractului de achizitie bunuri/prestari servicii/ executie lucrari; Transmiterea in SEAP a documentatiei de atribuire si a documentatiei tehnice, anexa la ...
Se va achizitiona servicii de consultanta, de la intocmirea fisei de date, a caietului de sarcini, pana la raportul prcedurii inclusiv si semnarea contractului : Intocmirea Fisei de date a achizitiei, Caietului de sarcini; Formularelor de calificare(DUAE) si modelului contractului de achizitie bunuri/prestari servicii/ executie lucrari; Transmiterea in SEAP a documentatiei de atribuire si a documentatiei tehnice, anexa la aceasta, pentru a fi verificata/validata de catre ANAP. In urma validarii documentatiei de atribuire, publicarea anuntului de participare in SEAP se va asigura consultanta pe parcursul procesului de evaluare Formularea solicitarilor de clarificari catre operatorii economici care participa la procedura de achizitie publica Asigurarea consultantei si elaborarea documentatiei necesara in cazul eventualelor contestatii cu privire la derularea procedurii in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor Asistenta in aplicarea solutiilor dispuse de catre CNSC in ceea ce priveste procedura de achizitie publica; Asigurarea asistentei si consultantei in ceea ce priveste incheierea contractului de achizitie publica, finalizarea formularului de inegritate si a tuturor formularelor necesare impuse de legislatia in vigoare Intocmirea si publicarea anuntului de atribuire in SEAP Toate documentele se vor incarca in SICAP cu semnatura Directorului General (unde e cazul), Presedintelui comisiei de evaluare + Semnatura electronica;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu