Feedback
I.D.: 51709707

Achizitie servicii de consultanta in accesare fonduri europene

Data publicarii
18.11.20 Exista 123.405 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primaria comunei Tuglui judetul Dolj, doreste achizitionarea unor servicii consultanta pentru finantare prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020 si POC 2014-2020 respectiv, elaborare cerere de finantare pentru proiectul "Consolidarea capacitatii unitatilor de invatamant in Comuna Ţuglui in vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2 cu sprijinul financiar prin programul POIM 201...
Primaria comunei Tuglui judetul Dolj, doreste achizitionarea unor servicii consultanta pentru finantare prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020 si POC 2014-2020 respectiv, elaborare cerere de finantare pentru proiectul "Consolidarea capacitatii unitatilor de invatamant in Comuna Ţuglui in vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2 cu sprijinul financiar prin programul POIM 2014-2020"; Valoarea achizitiei este de 15.000,00 lei fara TVA, suma la care se poate adauga TVA;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE DEZINFECTANTI, ECHIPAMENTE SI MATERIALE DE PROTECTIE CF CONTR 1523/10.06.2022-POIM  
Achizitie servicii audit financiar si realizarea auditului proiectului (POIM)  
Achizitie servicii audit financiar si realizarea auditului proiectului  
Achizitie servicii consultanta management implementare proiect  
Achizitie servicii consultanta management implementare proiect  
ACHIZITIE servicii de publicitate  
Achizitie servicii de consultanta in accesare fonduri europene  
“FURNIZARE MATERIALE DE PROTECŢIE", in cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii instituţiilor publice de învăţământ din UAT Comuna Calopăr din judetul Dolj în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul Sars-Cov-2", POIM//9/1, COD SMIS: 146430 04.10.22
“FURNIZARE MATERIALE DE PROTECŢIE", in cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii instituţiilor publice de învăţământ din UAT Comuna Calopăr din judetul Dolj în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul Sars-Cov-2", POIM//9/1, COD SMIS: 146430 04.10.22
“FURNIZARE MATERIALE DE PROTECŢIE", aferente: "Consolidarea capacităţii instituţiilor publice de învăţământ din UAT Comuna Calopăr din judetul Dolj în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul Sars-Cov-2" în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, COD SMIS: 146430 11.11.22