Feedback
I.D.: 94067923

Achizitie servicii de consultanta accesare fonduri AFM

Data publicarii
26.02.24 Exista 129.525 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
23.000,00 RON - 23.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT comuna Cioroiasi, judetul Dolj doreste sa achizitioneze Servicii de consultanta de specialitate pentru accesarea fondurilor A.F.M. 2024 privind ”Creşterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public în comuna Cioroiasi, judeţul DOLJ”. Serviciile constau in: evaluarea criteriilor de eligibilitate a proiectului; consultanţă pentru scrierea şi depunerea cererii de finanţare şi verificarea tuturor documente...
UAT comuna Cioroiasi, judetul Dolj doreste sa achizitioneze Servicii de consultanta de specialitate pentru accesarea fondurilor A.F.M. 2024 privind ”Creşterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public în comuna Cioroiasi, judeţul DOLJ”. Serviciile constau in: evaluarea criteriilor de eligibilitate a proiectului; consultanţă pentru scrierea şi depunerea cererii de finanţare şi verificarea tuturor documentelor; consiliere în vederea elaborării răspunsurilor la solicitările de clarificări; consultanţă pe toată durata de evaluare, până la semnarea contractului de finanţare; consultanţă în asigurarea publicităţii proiectului; Consultanţă privind managementul proiectului în scopul realizării activităţilor din cadrul proiectului; Suport in procesul de întocmire a documentelor necesare pentru încheierea de acte adiţionale la contractul de finanţare; Suport în comunicarea cu AFM în ceea ce priveşte derularea contractului de finanţare; Urmărirea respectării tuturor clauzelor contractuale pentru o bună implementare a contractului de finanţare; Asigurarea monitorizării contractelor ce fac parte din cadrul proiectului; Întocmirea si actualizarea Graficului de implementare a proiectului; Întocmirea rapoartelor de progres ori de câte ori se impune; Verificarea eligibilităţii cheltuielilor; Întocmirea şi transmiterea cererilor de transfer pentru plăţi viitoare şi/sau anterioare. Valoarea serviciilor este de 23.000,00 lei fara TVA, cheltuieli eligibile conform Ghid.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu