Feedback
I.D.: 49222720

Achizitie Servicii de catering

Data publicarii
22.07.20 Exista 764.647 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Termenul limita pentru depunere:
28.08.20
Pretul estimativ:
497.142,86 RON - 497.142,86 RON
Documente participare:
  1. cerere verificare ex-antesemnat.pdf
  2. FisaDate_DF1089906.pdf
  3. caietul de sarcini.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de Servicii de catering – 2 loturi pentru pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a hranei pentru persoanele beneficiare din cadrul grupului ţintă selectat în implementarea proiectului “INTEGRARE SUSTENABILĂ SOCIALĂ ŞI EDUCAŢIONALĂ PRIN ACTIVITĂŢI SPORTIVE - PNP001", conform specificaţiilor din caietul de sarcini. Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 8 Reşiţa...
Achizitia publica de Servicii de catering – 2 loturi pentru pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a hranei pentru persoanele beneficiare din cadrul grupului ţintă selectat în implementarea proiectului “INTEGRARE SUSTENABILĂ SOCIALĂ ŞI EDUCAŢIONALĂ PRIN ACTIVITĂŢI SPORTIVE - PNP001", conform specificaţiilor din caietul de sarcini. Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 8 Reşiţa (75 beneficiari) – Lot 1, pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 28 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de: 124285,71 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru de 248571,43 lei fara TVA. Cantitatea minimă a contractului subsecvent este de 5325 meniuri, iar cantitatea maximă a contractului subsecvent este de 13050 meniuri. Cantitatea minimă a acordului-cadru este 13050 meniuri, iar cantitatea maxima a acordului-cadru este 26100 meniuri. Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru ŞCOALA GIMNAZIALĂ ROMULUS LADEA Oraviţa (75 beneficiari) – Lot 2, pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 28 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de: 124285,71 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru de 248571,43 lei fara TVA. Cantitatea minimă a contractului subsecvent este de 5325 meniuri, iar cantitatea maximă a contractului subsecvent este de 13050 meniuri. Cantitatea minimă a acordului-cadru este 13050 meniuri, iar cantitatea maxima a acordului-cadru este 26100 meniuri. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 20 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu