Feedback
I.D.: 39310599

Achizitie Servicii de catering

Data publicarii
24.10.19 Exista 101.780 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Termenul limita pentru depunere:
27.11.19
Pretul estimativ:
5.906.445,83 RON - 5.906.445,83 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE CATERING.doc
  2. ANEXA II la Caiet de sarcini si Formularul de oferte LOT I.xls
  3. CAIET DE SARCINI CATERING.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica de Servicii de catering – 3 loturi pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din caietul de sarcini. Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru 20 centre ( 286 beneficiari) – Lot I, pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 18 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de: 788.369,18 lei fara TVA si valoarea estimata ...
Achizitia publica de Servicii de catering – 3 loturi pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din caietul de sarcini. Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru 20 centre ( 286 beneficiari) – Lot I, pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 18 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de: 788.369,18 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru de 2.382.611,66 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru16 centre ( 369 beneficiari) – Lot II pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 18 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de 1.017.196,47 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru – 3.074.068,89 lei fara TVA . Incheierea unui acord-cadru de Servicii de catering pentru 3 centre ( 36 beneficiari)– Lot III pentru achizitia serviciilor pe o perioada de 18 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de -148.825,44 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru – 449.765,28 lei fara TVA . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 15-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 . Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 15 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ). Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 10 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu