Feedback
I.D.: 40793198

Achizitie servicii de catering pentru scoli

Data publicarii
17.12.19 Exista 243.970 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55524000-9
Pretul estimativ:
500.000,00 RON - 500.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de catering vor asigura zilnic pregătirea, prepararea, livrarea de hrană sub forma unei "mese zilnice de hrană", pentru fiecare dintre cei 50 de copii (15 preşcolari şi 35 şcolari), din grupul ţintă al proiectului, care frecventează programul/cursurile unităţii de învăţământ din cadrul Grădiniţei şi Şcolii din cadrul Şcolii Gimnaziale din Beştepe. Serviciile de catering vor fi prestate ţinându-se cont de următoa...
Serviciile de catering vor asigura zilnic pregătirea, prepararea, livrarea de hrană sub forma unei "mese zilnice de hrană", pentru fiecare dintre cei 50 de copii (15 preşcolari şi 35 şcolari), din grupul ţintă al proiectului, care frecventează programul/cursurile unităţii de învăţământ din cadrul Grădiniţei şi Şcolii din cadrul Şcolii Gimnaziale din Beştepe. Serviciile de catering vor fi prestate ţinându-se cont de următoarele aspecte minimale: - numărul estimat de zile de şcolarizare/perioada de prestare a serviciilor de catering pentru care trebuie asigurate "mesele zilnice de hrană", - numărul şi categoriile de beneficiari (preşcolari şi şcolari) ai serviciilor de catering pentru şcoli, - pentru compoziţia meniului de hrană (stabilită prin caietul de sarcini), prestatorul va asigura meniul fiecărei zile în funcţie de categoriile de beneficiari ai "meselor zilnice de hrană" (categorii care vor fi menţionate prin nota de comandă săptămânală). In acest sens, meniul va fi stabilit in conformitate cu necesitatile calorice si cantitative ale copiilor, cu respectarea cu reglementarilor legale (Ordinul nr. 1563/12.09.2008, Anexa 3 –Necesarul zilnic de calorii, substanţe nutritive şi elemente minerale pentru copii şi adolescenţi si Legea 123/27.05.2008). Prestatorul va semna o declaraţie de conformitate prin care îşi asumă respectarea condiţiilor privind meniul, ambalarea, transportul şi prestarea serviciilor de catering şcolar, conform legislaţiei în vigoare. Toate preparatele vor fi insoţite de o declaraţie de conformitate întocmită conform legii. - numărul de "mese zilnice de hrană" (care vor fi asigurate conform cerinţelor menţionate), - programul de prestare a serviciilor (stabilit prin caietul de sarcini). Perioada de prestare a serviciilor de catering va acoperi max. 500 zile de şcolarizare. Durata contractului de prestare a serviciilor: de la data semnării contractului de achiziţie, pe durata anilor şcolari 2019/2020, 2020/2021 si 2021/2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Prestari servicii de catering pentru scoli in cadrul Programului-pilot conform OUG 9/2020  
Servicii de tip catering pentru furnizarea suportului alimentar de tip masa calda pentru preşcolarii şi elevii Scolii gimnaziale Cocorastii Colt judeţul Prahova in cadrul Programului national "Masa sanatoasa"  
Servicii de catering pentru elevii Şcolii Gimnaziale "Mihai Viteazul", Oraşul Boldeşti-Scăeni şi structurile de învăţământ arondate  
Achizitie conform anexa 2 din Legea 98/2016- achizitia de servicii de catering pentru pacientii SANATORIULUI BALNEOCLIMATERIC DE COPII , Busteni, Prahova pentru perioada 01.01-31.01.2017, cod CPV – 55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2) 23.12.16
Achizitie conform anexa 2 din Legea 98/2016- achizitia de servicii de catering pentru pacientii Sanatoriului Balneoclimateric de Copii, Busteni, Prahova, pentru perioada 01.02-28.02.2018, cod CPV – 55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2). 31.01.18
Achizitie conform anexa 2 din Legea 98/2016- achizitia de servicii de catering pentru pacientii Sanatoriului Balneoclimateric de Copii, Busteni, Prahova, pentru perioada 01.01-31.01.2018, cod CPV – 55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2). 28.12.17
Achizitie conform anexa 2 din Legea 98/2016- achizitia de servicii de catering pentru pacientii Sanatoriului Balneoclimateric de Copii, Busteni, Prahova, pentru perioada 03.03-18.03.2018, cod CPV – 55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2). 02.03.18
Achizitie conform anexa 2 din Legea 98/2016- achizitia de servicii de catering pentru pacientii Sanatoriului Balneoclimateric de Copii, Busteni, Prahova, pentru perioada 19.03-04.04.2018, cod CPV – 55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2). 16.03.18
Anulata - Contract de prestare servicii de catering pentru pacientii Sanatoriului Balneoclimateric de Copii, Busteni, Prahova pentru perioada 01.01-31.12.2018 21.12.17
Contract de prestare servicii de catering pentru pacientii Sanatoriului Balneoclimateric de Copii, Busteni, Prahova pentru perioada 01.01-31.12.2018 21.12.17