Feedback
I.D.: 51477500

ACHIZITIE SERVICII DE CATERING LA DOMICILIU IN CADRUL PROIECTULUI “PROTECT(ie)Cod SMIS 2014+: 130413"

Data publicarii
12.11.20 Exista 246.338 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55521000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.11.20
Pretul estimativ:
467.889,82 RON - 467.889,82 RON
Documente participare:
  1. 20201112114119493.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achizitie publica il constituie prestarea serviciilor de catering la domiciliul beneficiarilor, respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei (o masa caldă de prânz pe zi ) pentru 23 de copii zilnic (de luni pana vineri ), cu incepere de la data semnarii contractului de catre parti pana la sfarsitul lunii mai 2023, cu posibilitatea prelungirii duratei acestuia, in cazul in care, se v...
Obiectul contractului de achizitie publica il constituie prestarea serviciilor de catering la domiciliul beneficiarilor, respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei (o masa caldă de prânz pe zi ) pentru 23 de copii zilnic (de luni pana vineri ), cu incepere de la data semnarii contractului de catre parti pana la sfarsitul lunii mai 2023, cu posibilitatea prelungirii duratei acestuia, in cazul in care, se va prelungi perioada de implementare a proiectului “PROTECT(ie) – Prevenirea Riscurilor prin servicii de specialitate oferite la Timp Elevilor, Copiilor si Tinerilor, aflaţi în risc de separare de familie în municipiul Cluj-Napoca"- contract POCU/476/4/18/ 130413. In cadrul proiectulului se vor rula 150 copii expuşi riscului de separare de familie. Graficul de livrare va fi stabilit saptamanal de autoritatea contractanta, iar acesta va cuprinde :Numele beneficiarilor, adresa de livrare, date de contact (nr. Tel.), perioada orara de livrare si tipul meniului livrat. In vederea realizarii meniului, se vor respecta prevederile Ordinului nr. 1563/2008. Ofertele care se vor situa sub pretul stabilit in HG 904/2014 privind stabilirea nivelului minim al alocatiei zilnice de hrana pentru consumurile colective din institutiile si unitatile publice si private de asistenta sociala ( adica de minim 12 lei/copil), vor fi declarate neconforme. Masa calda de pranz este compusa din trei feluri de mancare, respectiv din: felul 1 - supe, ciorbe, supe creme; felul 2 -preparate de baza: preparate la gratar, la tigaie, la cuptor, fripturi, gulaşuri/tocanite etc. + garnituri şi salate, etc. felul 3 - deserturi: prăjituri, tarte, fructe proaspete, sucuri naturale, compoturi, iaurturi, dulciuri de bucatarie etc.,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii cu organizare de evenimente (conferinţă încheiere proiect) - închiriere sală pentru conferinţă, coffee break, servire masă caldă pentru 30 participanţi, in cadrul “PROTECT(ie) – contract POCU/476/4/18/ 130413 25.05.23
Achiziţie cărţi de specialitate in cadrul proiectului PROTECT(ie)Cod SMIS 2014+: 130413 28.03.22
Achiziţie cărţi de specialitate in cadrul proiectului PROTECT(ie)Cod SMIS 2014+: 130413 23.05.22
Servicii de catering pentru pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei pentru elevi cu deficienţe mintale uşoare, moderate şi profunde in cadrul LICEULUI TEHNOLOGIC SPECIAL DEJ 17.09.19
Servicii de catering pentru pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei pentru elevi cu deficienţe mintale uşoare, moderate şi profunde in cadrul LICEULUI TEHNOLOGIC SPECIAL DEJ 30.09.19
Achiziţie de servicii de transport şi cazare pentru 10 excursii cu copiii beneficiari/insotitori in cadrul proiectului “PROTECT(ie)–Cod SMIS 2014+: 130413 19.12.22
Achiziţie materiale consumabile/papetărie/educative in cadrul proiectului PROTECT(ie)Cod SMIS 2014+: 130413 05.10.20
Contract de prestari servicii de catering pentru asigurarea hranei calde beneficiarilor proiectului "Suntem alături de TINE (ri)", cod SMIS 2014 135172, pe perioada cursurilor de formare profesională 14.10.21
Contract de prestari servicii de catering pentru asigurarea hranei calde beneficiarilor proiectului "Suntem alături de TINE (ri)", cod SMIS 2014 135172, pe perioada cursurilor de formare profesională 14.12.21
Achiziţie de servicii pentru activităţi extraşcolare, ateliere tematice adresate copiilor beneficiari din grupul ţintă, proiect PROTECT(ie)–Cod SMIS 2014+: 130413 07.02.23