Feedback
I.D.: 78003394

Achizitie servicii de cadastru pentru 427 buc. parcele (in jud. Maramures)

Data publicarii
19.01.23 Exista 30.931 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71354300-7
Termenul limita pentru depunere:
06.02.23
Pretul estimativ:
341.600,00 RON - 341.600,00 RON
Documente participare:
  1. solicitare de clarificari primita in seap.pdf
  2. 2023 Cadastru - Contract prestari servicii.pdf
  3. 2023 Cadastru - Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
este necesar a se achiziţiona serviciile de cadastrare a parcelelor din anexa caietului se sarcini cu următoarele servicii după caz: suprafeţe necesare de expropriat, proprietari, nr. CF, suprafeţe de transferat, primă înregistrare, de folosinţă sau de administrare gratuită, etc. CONDIŢIILE CONTRACTUALE sunt după cum urmează (apar în Modelul de contract care va fi pus la dispoziţia ofertanţilor prin Documentaţia de atribui...
este necesar a se achiziţiona serviciile de cadastrare a parcelelor din anexa caietului se sarcini cu următoarele servicii după caz: suprafeţe necesare de expropriat, proprietari, nr. CF, suprafeţe de transferat, primă înregistrare, de folosinţă sau de administrare gratuită, etc. CONDIŢIILE CONTRACTUALE sunt după cum urmează (apar în Modelul de contract care va fi pus la dispoziţia ofertanţilor prin Documentaţia de atribuire): în cazul în care, din vina sa exclusivă, prestatorul nu reuşeşte să-şi îndeplinească obligaţiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din preţul contractului, ca penalităţi, o sumă echivalentă cu o cotă procentuală de 0,1% din preţul contractului, pentru fiecare zi de întârziere, în cazul în care achizitorul nu îşi onorează obligaţiile în termenul convenit, atunci acestuia îi revine obligaţia de a plăti, ca penalităţi, o sumă echivalentă cu o cotă procentuală de 0,1% din plata neefectuată, pentru fiecare zi de întârziere. Numarărul de zile pana la care se pot solicita clarificari de către operatorii economici interesaţi de procedură, înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conf. OUG 107/2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu