Feedback
I.D.: 96187912

Achizitie servicii de asistenta tehnica evaluare oferte

Data publicarii
17.04.24 Exista 90.520 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0
Pretul estimativ:
2.521,00 RON - 2.521,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile sunt necesare pt. evaluarea ofertelor potentialilor participanti la procedura „RENOVARE FAŢADĂ” Municipiul Arad, b-dul Revoluţiei, nr. 97, CF 300211-C1, judeţul Arad, cod unic achizitie: 3678220_2024_PAAPD1482636. Prestatorul va analiza oferta/ofertele depuse din punct de vedere tehnic si financiar prin raportare la documentatia tehnica (DALI) aferente procedurilor derulate si sa semnaleze orice inadvertenta/neco...
Serviciile sunt necesare pt. evaluarea ofertelor potentialilor participanti la procedura „RENOVARE FAŢADĂ” Municipiul Arad, b-dul Revoluţiei, nr. 97, CF 300211-C1, judeţul Arad, cod unic achizitie: 3678220_2024_PAAPD1482636. Prestatorul va analiza oferta/ofertele depuse din punct de vedere tehnic si financiar prin raportare la documentatia tehnica (DALI) aferente procedurilor derulate si sa semnaleze orice inadvertenta/neconcordanta constata precum si sa emita recomandari catre Comisia de evaluare pentru clarificarea aspectelor constatate. Prestatorul va analiza/evalua toate raspunsurile la clarificarile tehnice si financiare solicitate cf. recomandarilor proprii. Prestatorul va raspunde la orice contestatie formulata din punct de vedere tehnic si financiar, inclusiv sa efectueze reevaluari in masura in care prin deciziile organelor competente se dispune astfel. Prestatorul va analizeze/evalua ofertele si/sau raspunsurile la clarificari implicit cele cuprinse in contestatiile/plangerile formulate cu maxima celeritate si in termenul dispus de achizitor si/sau organele competente. Prestatorul va intocmi raport/rapoarte de evaluare a ofertelor din punct de vedere tehnico-economic care va/vor fi inaintate Comisiei de evaluare a ofertelor din cadrul institutiei achizitorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de asistenta tehnica evaluare oferte  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere şi reparaţii drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi 14.07.21
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 3 loturi  
Furnizare brânză telemea de vacă- 12 luni 18.05.22
LOT 1 - Studiu de fezabilitate "CONSTRUIRE SECŢII OBSTETRICĂ GINECOLOGIE ŞI NEONATOLOGIE, SECŢIE CHIRURGIE INFANTILĂ, SECŢIE PEDIATRIE DIN INCINTA SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD" prin "C.N.I."-S.A., LOT 2 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului) şi Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "EXTINDEREA UNITĂŢII DE PRIMIRE URGENŢE DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD, ETAPA A II-A", LOT 3 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului, Caietele de sarcini pentru achiziţie lucrări şi achiziţie dirigenţie de şantier), asistenţă pe perioada derulării procedurii de atribuire a contractului de lucrări prin furnizarea unui expert cu competenţe necesare în evaluarea ofertelor din punct de vedere tehnic şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "REABILITA 17.03.20