Servicii de asistenta si consultanta in domeniul achizitiilor publice constand in: 1) Informarea achizitorului/beneficiarului cu privire la actele normative care reglementeaza domeniul achizitiilor publice; 2)Acordarea de asistenta si consultanta in domeniul achizitiilor publice personalului institutiei achizitorului responsabil cu achizitiile publice si/sau personalului implicat in derularea unor proceduri de achizitii pub...
Servicii de asistenta si consultanta in domeniul achizitiilor publice constand in: 1) Informarea achizitorului/beneficiarului cu privire la actele normative care reglementeaza domeniul achizitiilor publice; 2)Acordarea de asistenta si consultanta in domeniul achizitiilor publice personalului institutiei achizitorului responsabil cu achizitiile publice si/sau personalului implicat in derularea unor proceduri de achizitii publice; 3)Intocmirea strategiei de contractare in vederea demararii procedurilor de achizitiii publice, elaborarea documentatiilor de atribuire (generare DUAE, intocmire formulare, draft contract, generare Fisa de date a achizitiei in platforma electronica SICAP, etc.), lansarea procedurilor de achizitii publice, intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti, corespondenta cu institutiile abilitate in domeniu ( ANAP, CNSC, etc), completarea formularului de integritate ANI, întocmirea procesulor verbale de deschidere a ofertelor (cand este cazul), consultanta in evaluarea ofertelor si formalizarea inscrisurilor, elaborarea solicitarilor de clarificare in urma sedintelor de evaluare a ofertelor, asistenta si consultanta la întocmirea rapoartelor procedurii precum si a comunicarilor catre ofertanti, elaborarea raspunsurilor/punctelor de vedere in cazul unor eventuale notificari prealabile si/sau contestatii, intocmirea contractelor de achizitie, transmiterea spre publicare a anunturilor de atribuire, întocmirea dosare