Prestatorul va presta servicii de consultanta pentru realizarea ”Achiziţiei de lucrări, inclusiv utilaje şi echipamente tehnologice”, in cadrul proiectului ”Reabilitarea, Modernizarea, Extinderea şi Dotarea Grădiniţei cu program prelungit nr. 5 - oraş Mizil”, finantat prin POR Axa 10. Serviciile presupun elaborarea tuturor documentelor necesare organizarii procedurii de achizitie publica, postarea lor pe SEAP, publicarea an...
Prestatorul va presta servicii de consultanta pentru realizarea ”Achiziţiei de lucrări, inclusiv utilaje şi echipamente tehnologice”, in cadrul proiectului ”Reabilitarea, Modernizarea, Extinderea şi Dotarea Grădiniţei cu program prelungit nr. 5 - oraş Mizil”, finantat prin POR Axa 10. Serviciile presupun elaborarea tuturor documentelor necesare organizarii procedurii de achizitie publica, postarea lor pe SEAP, publicarea anuntului (anuntului simplificat) de participare, publicarea de clarificari / erate la anuntul de participare, transmiterea de raspunsuri la solicitarile de clarificari puse de operatorii economici interesati a participa la procedura, publicarea clarificarilor solicitate de catre comisia de evaluare, publicarea anuntului de atribuire. De asemenea, prestatorul va acorda suportul pe durata evaluarii procedurii de atribuire de catre ADR Sud Muntenia. Prestatorul va fi considerat răspunzător pentru încălcarea prevederilor legale aplicabile în procesul de derulare a achiziţiilor publice şi îşi asumă plata eventualelor corecţii, în cazul în care aceastea vor fi determinate de aspecte privind derularea procedurilor de achiziţii, ce ţin de prestarea serviciilor ce fac obiectul acestei achizitii.
Prestatorul trebuie sa faca dovada prestarii unor servicii similare prin transmiterea unui contract incheiat cu alta autoritate contractanta si prezentarea dovezilor cu privire la indeplinirea corespunzatoare a contractului.