Cerinte obligatorii: Instalare ?i configurare software si hardware • depanare, service ?i consultan?a, instalare ?i configurare software ?i hardware pentru SERVER LINUX ?I DISPOZITIVELE NAS (DISPOZITIVE DE STOCARE ÎN RE?EA) ale BENEFICIARULUI. Operatiunile efectuate vor fi: - actualizarea OS-ului Fedora Core 25 x64 - mentinerea serviciilor active pe server: baze de date, firewalld, server de fisiere - verificarea actualizar...
Cerinte obligatorii: Instalare ?i configurare software si hardware • depanare, service ?i consultan?a, instalare ?i configurare software ?i hardware pentru SERVER LINUX ?I DISPOZITIVELE NAS (DISPOZITIVE DE STOCARE ÎN RE?EA) ale BENEFICIARULUI. Operatiunile efectuate vor fi: - actualizarea OS-ului Fedora Core 25 x64 - mentinerea serviciilor active pe server: baze de date, firewalld, server de fisiere - verificarea actualizarilor de pachete si a aplicatiilor - consultarea fisierelor de logare, preîntâmpinarea, excluderea si blocarea atacurilor din internet - filtrarea pachetelor suspecte si blocarea ip-urilor sursa - asigurarea functionarii în flux continuu a website-ului muzeului - actualizarea WordPress si interventii în caz de avarie - monitorizarea parametrilor hardware ai serverului - asigurare antivirus si scanarea proactiva a serverului de date • între?inere echipamente de re?ea aferente serverului ?i dispozitivelor NAS ale BENEFICIARULUI • verificari periodice a starii de func?ionare a echipamentelor IT conexe • corectarea problemelor constatate, recomandari pentru îmbunata?irea performan?elor ?i eficientizare, acolo unde este cazul 2. Suport tehnic de tip help-desk IT • rezolvarea incidentelor semnalate prin suport telefonic, e-mail, interven?ii la distan?a sau deplasarea la sediul BENEFICIARULUI • monitorizarea continua a sistemului, serverului ?i a dispozitivelor NAS prin interven?ia proactiva ?i prevenirea incidentelor de ordin tehnic • inteventie pentru probleme de ordin fizic a retelei de computere din cadrul institutiei (constatare defectiune si remedierea lor) în max. 24 ore 3. Consultan?a IT de specialitate • elaborarea de solu?ii software ?i hardware, inclusiv identificarea de furnizori • asisten?a în achizi?ie / închiriere sau configurarea de servere (domeniu, file sharing, e-mail, web, collaboration etc), elemente pasive ?i active de re?ea (switch-uri, routere) • standardizarea ?i implementarea procedurilor de backup a informa?iei • consultan?a IT privind implementarea unui sistem-cadru de securitate solid 4. Suport website: www.mnit.ro suport ?i consultan?a în comunicarea externa, pentru între?inerea, actualizarea ?i dezvoltarea website-ului institu?iei (interfa?a de administrare pentru wordpress, baze de date, etc) Obliga?iile PRESTATORULUI vor fi: PRESTATORUL se obliga: • sa asigure BENEFICIARULUI serviciile mentionate mai sus. • sa raspunda la orice interventie a beneficiarului în termen de maxim 24 ore de la solicitarea sa, pentru serviciile mentionate ,care sunt prestate atat la sediul/loca?ia aferenta flotei IT a BENEFICIARULUI cât ?i la distan?a, zilele de interven?ie fiind stabilite de comun acord, ori de câte ori se impune sau la cererea BENEFICIARULUI. • Interventii de urgenta si depanarea echipamentelor afectate