Obiectul contractului reprezinta operatiile de service ( instalare, incarcare cartuse cu toner, punere in functiune, intretinere, asistenta tehnica cu sau fara permanenta, depanare echipamente, reparare subansamble, mutare, dezafectare, etc.) asupra echipamentelor enumerate in anexa 1 aflate la sediul achizitorului, incarcarea cartuselor cu toner, scanare formate atipice, asigurarea pieselor si a subansamblelor defecte, asi...
Obiectul contractului reprezinta operatiile de service ( instalare, incarcare cartuse cu toner, punere in functiune, intretinere, asistenta tehnica cu sau fara permanenta, depanare echipamente, reparare subansamble, mutare, dezafectare, etc.) asupra echipamentelor enumerate in anexa 1 aflate la sediul achizitorului, incarcarea cartuselor cu toner, scanare formate atipice, asigurarea pieselor si a subansamblelor defecte, asistenta si instruire a personalului care le exploateaza, în perioada/perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. Pretul contractului nu trebuie sa depaseasca suma de 15.000,00 lei cu TVA/an, din care preţul serviciilor enumerate mai sus este de 250,00 lei cu TVA /luna, respectiv 3.000,00 lei cu TVA/an , iar pretul serviciilor pentru incarcarea cartuselor cu toner, scanare formate atipice, a pieselor si a subansamblelor inlocuite in cadrul reparatiilor este de pana la 12.000,00 lei cu TVA/an, acestea se vor factura separat, in urma unui Proces Verbal de Recepţie, semnat de ambele parti.