Feedback
I.D.: 54654831

ACHIZITIE SCAUNE ERGONOMICE PENTRU BIROU, MUNICIPIUL ONESTI

Data publicarii
25.02.21 Exista 124.648 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39113000-7
Pretul estimativ:
1.270,00 RON - 1.270,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO82TREZ06224660220XXXXX, deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina , intentioneaza sa achizitioneze: 2 BUCATI SCAUNE ERGONOMICE PENTRU BIROU, culoare maro, brat...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO82TREZ06224660220XXXXX, deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina , intentioneaza sa achizitioneze: 2 BUCATI SCAUNE ERGONOMICE PENTRU BIROU, culoare maro, brate laterale din lemn, piele, mecanism de ridicare/coborare, 5 picioare de sprijin acoperite de lemn. Achizitia se efectueaza în conformitate cu prevederile art. 7, din Legea 98/2016 - privind achiziţiile publice si Anexa la H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului- cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Se solicita termen de garantie conform conditiilor legii. Acceptul operatorului economic presupune insusirea conditiilor de cumparare si acceptul prelucrarii datelor in scopul achizitiei. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante pe SEAP reprezinta COMANDA FERMA. Se solicita garantie conform legislatiei in vigoare, Aceasta se va prezenta odata cu Factura la livrare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu