Feedback
I.D.: 40519372

ACHIZITIE ROBOT MULTIFUNCTIONAL PENTRU COSIT SI DEFRISAT VEGETATIE, COMUNA DANESTI, JUDETUL GORJ

Data publicarii
05.12.19 Exista 68.072 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
16320000-4
Termenul limita pentru depunere:
23.12.19
Pretul estimativ:
277.478,25 RON - 277.478,25 RON
Documente participare:
  1. instructiuni pentru ofertanti.pdf
  2. FisaDate_DF1071871.pdf
  3. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta Comuna Danesti intentioneaza sa achizitioneze 1 buc. robot multifunctional pentru activitatile de intretinere a domeniului public al comunei. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizi...
Autoritatea contractanta Comuna Danesti intentioneaza sa achizitioneze 1 buc. robot multifunctional pentru activitatile de intretinere a domeniului public al comunei. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel puţin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite iniţial); modificări generate de cerinţe ale autorităţilor de mediu; modificări generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor iniţiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achiziţie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 4 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va menţionata in anunţul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu