Feedback
I.D.: 42286574

Achizitie rechizite

Data publicarii
14.02.20 Exista 106.351 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.02.20
Pretul estimativ:
1.900,00 RON - 1.900,00 RON
Documente participare:
  1. Cerere de oferte papetarie .doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sursa de finanţare a contractului ce urmează să fie atribuit: bugetul de stat Se solicită oferte de la operatorii economici care pot să furnizeze produsele din caietul de sarcini. Pretul ofertat include toate taxele si spezele inclusiv transportul la destinatie. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este"preţul cel mai scăzut"/total valoare oferta, cu condiţia respectării specificaţiilor tehnice din caietu...
Sursa de finanţare a contractului ce urmează să fie atribuit: bugetul de stat Se solicită oferte de la operatorii economici care pot să furnizeze produsele din caietul de sarcini. Pretul ofertat include toate taxele si spezele inclusiv transportul la destinatie. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este"preţul cel mai scăzut"/total valoare oferta, cu condiţia respectării specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini. Conditii de livrare : la sediul Tribunalului Neamt din Piatra Neamt, Bdul Decebal nr. 5, unde se va face recepţia calitativă si cantitativă. Termen de livrare este de 3 zile de la primirea comenzii. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a stabili numărul exact de produse ce vor fi comandate. Condiţii de plată. Plata se face cu ordin de plată în termen de maxim 60 de zile de la data recepţiei, in cont deschis la trezorerie. Oferta tehnica si financiara va cuprinde cerinţele solicitate in caietul de sarcini. Oferta se poate transmite prin fax la nr. 0233/232363, sau la adresa de e-mail catalina.craciun@just.ro,şi va conţine propunerea financiară propunerea tehnică certificatul constatator, în copie, eliberat de Oficiul Registrului Comerţului , Achiziţia produselor de la ofertantul desemnat câştigător va fi făcută din catalogul electronic din SEAP. Modul de prezentare a ofertei: Oferta ferma va fi semnată, ştampilată, de persoane împuternicite ale operatorului economic şi se va transmite prin e-mail la adresa catalina.craciun@just.ro sau prin fax la 0233/232363 NOTĂ: Ofertele care vor fi transmise , după data şi ora limită de depunere, nu vor fi luate în considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu