Pentru desfăşurarea activităţii in mod corespunzător in cadrul compartimentelor Primăriei mun.Craiova se impune achiziţionarea de rechizite si consumabile de birou, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 104898 din 10.06.2019.
Valoarea estimata fara TVA: intre 115.489,40 lei si 150.136,22 lei.
Valoarea minima a intervalului, respectiv 115.489,40 lei reprezintă valoarea estimata pana la 31.12.2019, in funcţie de care ...
Pentru desfăşurarea activităţii in mod corespunzător in cadrul compartimentelor Primăriei mun.Craiova se impune achiziţionarea de rechizite si consumabile de birou, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 104898 din 10.06.2019.
Valoarea estimata fara TVA: intre 115.489,40 lei si 150.136,22 lei.
Valoarea minima a intervalului, respectiv 115.489,40 lei reprezintă valoarea estimata pana la 31.12.2019, in funcţie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima respectiv 150.136,22 lei reprezintă valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform prevederilor art.165 alin.(l) din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 3 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.