Autoritatea Contractantă urmăreşte încheierea unui contract de achiziţie publică ce are ca obiect furnizarea de rafturi arhivă pentru dotarea Sediului Central al Arhivelor Naţionale, ca parte a proiectului "Restaurarea sediului central monument istoric al Arhivelor Naţionale", Cod SMIS 119633, finanţat prin POR Axa 5, Prioritatea 5.1. Locaţie - B-dul Regina Elisabeta nr.49, Sector 5, Bucureşti.
Rafturile sunt necesare pent...
Autoritatea Contractantă urmăreşte încheierea unui contract de achiziţie publică ce are ca obiect furnizarea de rafturi arhivă pentru dotarea Sediului Central al Arhivelor Naţionale, ca parte a proiectului "Restaurarea sediului central monument istoric al Arhivelor Naţionale", Cod SMIS 119633, finanţat prin POR Axa 5, Prioritatea 5.1. Locaţie - B-dul Regina Elisabeta nr.49, Sector 5, Bucureşti.
Rafturile sunt necesare pentru finalizarea procesului de relocare şi redare a funcţionalităţilor la Sediul Central iar rezultatul aşteptat este asigurarea unor dotări adecvate depozitelor de arhivă pentru dispunerea si depozitarea documentelor şi obţinerea unei amenajări eficiente, organizate, estetice si uşor de utilizat. Ofertantul este invitat să vizioneze amplasamentul cu până la 6 zile înainte de data de depunere a ofertelor
Cantităţile sunt estimate şi vor fi stabilite în urma realizării de către Prestator a propunerii de design (proiectare) bazat pe cerinţele Autorităţii Contractante de spaţiu şi de manipulare. Acesta va fi aprobat de Autoritatea Contractantă, înainte de punerea în practică. Propunerea de design (proiectare) se va realiza în cel mult 5 zile lucrătoare de la intrarea in vigoare a contractului. Sediul Arhivelor Naţionale se află în proces de consolidare, restaurare şi punere în valoare a componentelor artistice, iar ofertantul va avea în vedere constrângerile legate de lucrările în derulare în sediu precum şi necesitatea unei bune colaborări la faţa locului (imobilul unde se vor monta rafturile este monument istoric şi la momentul actual se află în plin proces de restaurare/consolidare. Astfel, orice operaţiune la faţa locului – cu precădere modul de ancorare al rafturilor, necesită aprobare de la Beneficiar – Arhivele Naţionale).
NOTA - Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa unei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Detalii cu privire la demersurile făcute se regasesc in capitolul Introducere din Caietul de sarcini.