Feedback
I.D.: 32555316

Achizitie "Bunuri materiale necesare in vederea dotarii blocului alimentar al unitatii"

Data publicarii
07.12.18 Exista 450.586 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39711361-7
Termenul limita pentru depunere:
10.12.18
Pretul estimativ:
91.500,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1054733.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitionarea urmatoarelor produse: - Lotul 1: reper 1 - Masina aragaz cu 4 ochiuri si cuptor - 1 complet, conform ST nr.798179 din 06.12.2018. Pret estimat: 10.900 lei fara TVA; Reper 2: Masina aragaz cu plita unica - 1 complet, conform ST nr.798181 din 06.12.2018. Pret estimat: 8.400 lei fara TVA; Reper 3: Masina aragaz cu plita mixta - 1 complet, conform ST nr.798180 din 06.12.2018. Pret estimat: 9.200 lei f...
Se doreste achizitionarea urmatoarelor produse: - Lotul 1: reper 1 - Masina aragaz cu 4 ochiuri si cuptor - 1 complet, conform ST nr.798179 din 06.12.2018. Pret estimat: 10.900 lei fara TVA; Reper 2: Masina aragaz cu plita unica - 1 complet, conform ST nr.798181 din 06.12.2018. Pret estimat: 8.400 lei fara TVA; Reper 3: Masina aragaz cu plita mixta - 1 complet, conform ST nr.798180 din 06.12.2018. Pret estimat: 9.200 lei fara TVA; Valoare estimata lotul 1 - 28.500 lei fara TVA. - Lotul 2: Cuptoare electrice - 3 complete, conform ST nr.798178 din 06.12.2018. Valoare estimata lotul 2 - 63.000 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Inchiriere - Spatii de birouri Academiei Center  
Servicii de prelucrari mecanice  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 06.06.18
Suplimentare echipament festiv - inchiriere/montare/demontare echipament sediu central MADR  
Furnizare echipamente in cadrul proiectului DOTAREA CU LABORATOARE SMART A COLEGIULUI NAŢIONAL ION CREANGĂ-BUCUREŞTI, in cadrul COLEGIULUI NAŢIONAL ION CREANGĂ 22.05.24
Servicii de asigurare RCA  
Servicii de proiectare (DTAC, PTH, DE) şi execuţie lucrări de construcţii pentru implementarea obiectivelor "STAŢIE DE EPURARE" pentru 13 spitale aflate în administrarea A.S.S.M.B. 23.05.24
SERVICII DE VERIFICARE, TESTARE, CURĂŢARE, REPARARE ŞI RECONDIŢIONARE A CAPETELOR DE TIPAR DIGITAL KODAK VERSAMARK 9 INCH ŞI 2 INCH  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia şi Renault din dotarea ANCOM DR Cluj 22.11.18