Feedback
I.D.: 48340050

Achizitie " Mobilier" in cadrul proiectului " Dotarea si echiparea Palatului de Justitie Prahova"

Data publicarii
24.07.20 Exista 242.194 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.08.20
Pretul estimativ:
4.280.298,91 RON - 4.280.298,91 RON
Documente participare:
  1. Formulare- Achizitie Mobilier -semnat.doc
  2. PJP_CS LOT 3_MOBILIER DIVERS- canapele scaune fotolii_final-semnat.pdf
  3. PJP_CS LOT 4_JALUZELE_final-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie " Mobilier" in cadrul proiectului " Dotarea si echiparea Palatului de Justitie Prahova" conform cerintelor din Caietul de sarcini. Contextul care a determinat achizitionarea produselor este finalizarea lucrarilor de construire a Palatului de Justitie Prahova, amplasat in Municipiul Ploiesti, si necesitatea echiparii si dotarii acestuia cu mobilier care sa indeplineasca specificatii de functionalitate si caracteri...
Achizitie " Mobilier" in cadrul proiectului " Dotarea si echiparea Palatului de Justitie Prahova" conform cerintelor din Caietul de sarcini. Contextul care a determinat achizitionarea produselor este finalizarea lucrarilor de construire a Palatului de Justitie Prahova, amplasat in Municipiul Ploiesti, si necesitatea echiparii si dotarii acestuia cu mobilier care sa indeplineasca specificatii de functionalitate si caracteristici tehnico-estetice adecvate unei astfel de cladiri. Pentru aducerea la îndeplinire a atribuţiilor şi competenţelor celor două instanţe de judecată, respectiv Tribunalul Prahova si Curtea de Apel Ploiesti, este necesară funcţionarea în condiţii optime a activităţilor desfăşurate, prin punerea la dispoziţia personalului a suportului logistic necesar. Astfel, noua clădire trebuie amenajată, iar în acest sens se impune achiziţionarea bunurilor pentru actualele spaţii, necesare înfăptuirii actului de justiţie, conform reglementărilor legislative naţionale şi internaţionale. Număr de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare: 10 zile înainte de termenul limita stabilit in anunţul de participare pentru depunerea ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu