2. Reabilitare rigolă - canal pentru asigurarea scurgerii apelor pluviale pe drumul judeţean DJ 676 Slătioara - Stroeşti - Copăceni - Irimeşti, sector Copăceni, km 25+700 -30+340 - Etapa I- 30+340" - Etapa I,
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia lucrărilor – Lucrări etapa I – Amenajare albie, identificate în volumele Proiectului Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sa...
2. Reabilitare rigolă - canal pentru asigurarea scurgerii apelor pluviale pe drumul judeţean DJ 676 Slătioara - Stroeşti - Copăceni - Irimeşti, sector Copăceni, km 25+700 -30+340 - Etapa I- 30+340" - Etapa I,
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia lucrărilor – Lucrări etapa I – Amenajare albie, identificate în volumele Proiectului Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sarcini, detalii de execuţie şi anexele aferente şi includ, în principal:
Lucrările de punere în siguranţă a podeţelor care constau în amenajarea albiei în aval de podeţele de la km 26+505, km 26+812 şi km 27+591.
Totodată, prin realizarea contractului, antreprenorul va avea în vedere şi realizarea următoarelor activităţi:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor.
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare
Amplasamentul executării lucrării: pe DJ 676 Slătioara - Stroeşti - Copăceni - Irimeşti, sector Copăceni, km 25+700 ÷ 30+340, comuna Copăceni, judeţul Vâlcea.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sarcini, detalii de execuţie.
În vederea execuţiei lucrărilor, Autoritatea contractantă va pune la dispoziţie antreprenorului, următoarele documente:
- Proiectul Tehnic, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Liste cantităţi;
- Alte documente pe care Beneficiarul le deţine şi sunt necesare executării contractului de lucrări.
Autoritatea contractantă are dreptul de a controla, verifica şi măsura lucrările executate.
Lucrările prevăzute a se executa vor fi realizate în conformitate cu documentaţia tehnico-economică elaborată de S.C. GECAD S.R.L şi pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 de luni (3 ani) şi este cuprinsă între data admiterii recepţiei la terminarea lucrărilor şi data recepţiei finale..
3. "Consolidare platformă drum judeţean DJ 676D Alunu (DJ 605C) - Turceşti - Pojogi - Cernişoara (DJ 676C), km 14+500",
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele Proiectului Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sarcini, detalii de execuţie, liste cantităţi şi anexele aferente şi include, în principal:
Lucrările de refacere a drumului judeţean în zona afectată cuprind:
- Lucrări de consolidare: pe sectorul km 14+476,35-14+519,30 se va realiza consolidarea drumului prin executarea unor coloane forate pe o lungime de 42,58 m ( 25 de piloţi foraţi pe 5 tronsoane de câte 8 m), iar în capul coloanelor se va realiza un radier din beton armat. Coloanele forate din beton armat, ce au rolul de a consolida versantul în zona alunecării, au următoarele caracteristici constructive:
- diametrul coloanelor – 1080 mm, lungimea L=15,00 m) dispuşi pe un rând, la distanţa ax-ax piloţi de 1,70 m
- radier din beton armat – 8,50 m x 1,60 m, h = 1,10 m;
- înălţimea elevaţiei – 2,00-2,20 m;
- beton clasa C30/37.
- Lucrări de refacere structură rutieră: Structură rutieră nouă pe o lungime de 70,00 m, cu următoarea structură rutieră:
- 4 cm strat de uzură;
- 6 cm strat de legătură;
- 20 cm strat de fundaţie piatră spartă;
- 30 cm strat de fundaţie din balast.
- Asigurarea colectării şi scurgerii apelor: pe sectorul km 14+484,74-14+539,74 se va realiza un şanţ pereat cu secţiune trapezoidală, pe o lungime de L=55,00 m; pe partea dreaptă a drumului se va realiza o rigolă de acostament pe o lungime de 70,00 m; se va realiza un podeţ de acces tubular Ø300 mm şi lungime L=5,0 m;
- Lucrări de siguranţa circulaţiei: refacere marcaje rutiere; se va monta parapet metalic tip H1 pe partea dreaptă a drumului pe o lungime de L=90,00 m
Totodată, prin realizarea contractului, antreprenorul va avea în vedere şi realizarea următoarelor activităţi:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor.
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare
Amplasamentul executării lucrării: pe DJ 676D Alunu (DJ 605C) - Turceşti - Pojogi - Cernişoara (DJ 676C), km 14+500, în comuna Cernişoara, judeţul Vâlcea.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sarcini, detalii de execuţie.
În vederea execuţiei lucrărilor, Autoritatea contractantă va pune la dispoziţie antreprenorului, următoarele documente:
- Proiectul Tehnic, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Liste cantităţi, Studiu geotehnic, Expertiză Tehnică;
- Alte documente pe care Beneficiarul le deţine şi sunt necesare executării contractului de lucrări.
Autoritatea contractantă are dreptul de a controla, verifica şi măsura lucrările executate.
Lucrările prevăzute a se executa vor fi realizate în conformitate cu documentaţia tehnico-economică elaborată de S.C. GECAD S.R.L şi pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 de luni (3 ani) şi este cuprinsă între data admiterii recepţiei la terminarea lucrărilor şi data recepţiei finale..
1. "Refacere platformă drum judeţean DJ 651 A Bălceşti-Ghioroiu - limită judeţ Gorj, km 16 + 650, pe raza comunei Ghioroiu",
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele Proiectului Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sarcini, detalii de execuţie, liste cantităţi şi anexele aferente şi include, în principal:
Lucrările de refacere a platformei drumului judeţean cuprind:
- Lucrări de refacere structură rutieră km 16+500-18+010:
- Pe tronsonul km 16+920-17+020 se va realiza următorul sistem rutier:
- 15 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă (strat de uzură);
- 85 cm strat inferior de fundaţie din balast;
- Compactare teren de fundare.
- Pe restul sectorului de drum se va realiza următorul sistem rutier:
- 15 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă (strat de uzură);
- 25 cm strat inferior de fundaţie din balast;
- 10 cm scarificare şi reprofilare teren existent.
- Asigurarea colectării şi scurgerii apelor: se va realiza şanţ pereat cu secţiune trapezoidală; podeţele existente se vor decolmata şi amenaja amonte-aval, cu dirijarea apelor la emisari; podeţele tubulare noi tip Premo Ø600.
- Lucrări de siguranţa circulaţiei: refacere semnalizare rutieră.
Lucrările prevăzute a se executa vor fi realizate în conformitate cu documentaţia tehnico-economică elaborată de S.C. GECAD S.R.L şi pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Totodată, prin realizarea contractului, antreprenorul va avea în vedere şi realizarea următoarelor activităţi:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor.
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare
Lucrările prevăzute a se executa vor fi realizate în conformitate cu documentaţia tehnico-economică elaborată de S.C. GECAD S.R.L şi pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Amplasamentul executării lucrării: pe DJ 651A Bălceşti - Ghioroiu - limită judeţ Gorj, pe raza comunei Ghioroiu, judeţul Vâlcea.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul Tehnic - piese scrise, piese desenate, caiete de sarcini, detalii de execuţie.
În vederea execuţiei lucrărilor, Autoritatea contractantă va pune la dispoziţie antreprenorului, următoarele documente:
- Proiectul Tehnic, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Liste cantităţi, Studiu geotehnic, Expertiză Tehnică, Autorizaţie de construire nr.1/10.01.2023;
- Alte documente pe care Beneficiarul le deţine şi sunt necesare executării contractului de lucrări.
Autoritatea contractantă are dreptul de a controla, verifica şi măsura lucrările executate.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 de luni (3 ani) şi este cuprinsă între data admiterii recepţiei la terminarea lucrărilor şi data recepţiei finale..