În data de 27.04.2021, Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei, în calitate de beneficiar al finanţării, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 539 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139147, titlu "CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI IN GESTIONAREA SITUATIEI DE URGENTA CAUZATA DE CRIZA COVID-19", finanţat pr...
În data de 27.04.2021, Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei, în calitate de beneficiar al finanţării, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 539 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139147, titlu "CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI IN GESTIONAREA SITUATIEI DE URGENTA CAUZATA DE CRIZA COVID-19", finanţat prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritară 9: Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Prioritatea de investiţii 9a: Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunităţi, Obiectiv Specific 9.1: Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19.
Prin aceasta achizitie, alaturi de celelalte proceduri de atribuire incluse in proiect, se intentioneaza a se atinge obiectivul general al proiectului, respectiv gestionarea eficienta si la timp de catre Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei a crizei generate de SARS-CoV2 în rândul pacienţilor din cadrul institutiei.
Perioada implementarii proiectului: 01.02.2021 - 31.12.2021.
Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei se va dota cu reactivi si consumabile de laborator necesare în vederea depistarii noilor cazuri de infectare cu SARS-CoV-2, precum si a stabilirii faptului ca pacientii depistati pozitiv s-au vindecat.
Reactivii si consumabilele de laborator ce fac obiectul prezentei proceduri au fost impartiti in 12 loturi, avandu-se in vedere:
- acoperirea necesarului estimat de reactivi si consumabile de laborator, pentru testarea pacientilor pozitivi sau suspecți a fi infectati cu virusul SARS-CoV-2, care sa asigure buna functionalitate a aparaturii din dotarea compartimentului de biologie moleculara, avand in vedere avand in vedere existenta cazurilor cu infectie SARS-CoV2 in teritoriu;
- achizitionarea de produse/reactivi care sa fie sa fie compatibile/compatibili (unde este cazul) cu aparatura de laborator din dotarea spitalului, conform solicitarilor din caietul de sarcini;
- achizitionarea de produse/reactivi a caror utilizare sa nu necesite recalibrarea aparatului si nici modificarea softului sau alte interventii suplimentare si sa respecte solicitarile caietului de sarcini, respectiv a tipului echipamentului mentionat
- achizitionarea de reactivi si consumabile de laborator pentru gestionarea crizei de SARS-COV2 asa cum a fost asumat prin contractul de finantare
Descrierea produselor care fac obiectul prezentei proceduri se regaseste in sectiunea "Loturi" si caietul de sarcini atasat cu tot cu anexa. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel puţin 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor - conform art. 160 alin. 2 coroborat cu art. 161 alin. 1 din Legea 98/2016.