Obiectivul general al proiectului este realizarea unui traseu pentru biciclişti în municipiul Drobeta Turnu Severin, traseu ce va avea următoarele caracteristici tehnice: - Bulevardul Carol (tronson cuprins între intersecţia cu strada Dimitrie Grecescu şi intersecţia cu strada Theodor Costescu) în lungime de 782 m - traseul pistelor de biciclete este amplasat în cadrul lăţimii trotuarului sudic al bulevardului. Se propune r...
Obiectivul general al proiectului este realizarea unui traseu pentru biciclişti în municipiul Drobeta Turnu Severin, traseu ce va avea următoarele caracteristici tehnice: - Bulevardul Carol (tronson cuprins între intersecţia cu strada Dimitrie Grecescu şi intersecţia cu strada Theodor Costescu) în lungime de 782 m - traseul pistelor de biciclete este amplasat în cadrul lăţimii trotuarului sudic al bulevardului. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m) amplasată adiacent zonei verzi existente, piste de biciclete ce vor avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. -Strada Theodor Costescu (tronson cuprins între Bd. Carol I şi strada Traian) şi zona intersecţiei cu str. Aurelian (suprafaţă intabulată pe str. Aurelian) în lungime de 237 m - traseul pistelor de biciclete este amplasat în cadrul lăţimii zonei pietonale, pe latura estică a acesteia. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m), piste de biciclete ce vor avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. - Strada Traian (tronson cuprins între intersecţia cu strada Theodor Costescu şi intersecţia cu strada Anghel Saligny) - traseul pistelor de biciclete este amplasat în cadrul lăţimii trotuarelor străzii. Se propune realizarea unor piste pentru biciclete cu sens unic (câte o pistă de biciclete pe fiecare trotuar al străzii, lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete fiind de 1,00 m. Lungimea pistelor de bicilete este de 1218 m pentru cea amplasată pe trotuarul nordic al străzii şi respectiv 1227 m pentru cea amplasată pe trotuarul sudic şi vor avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. - Strada Anghel Saligny (tronson cuprins între intersecţia cu strada Traian şi intersecţia cu bulevardul Tudor Vladimirescu) şi zona intersecţiilor cu str. Constantin Brâncoveanu (suprafaţă intabulată pe str. Constantin Brâncoveanu), cu str. Calomfirescu (suprafaţă intabulată pe str. Calomfirescu), cu str. Adrian (suprafaţă intabulată pe str. Adrian), cu str. Mareşal Averescu (suprafaţă intabulată pe str. Mareşal Averescu) în lungime de 609 m. Se propune transformarea străzii intr-o zonă shared space în care prioritate vor avea bicicliştii urmaţi de autoturisme, autoturisme a căror viteză de deplasare nu trebuie să depasească 5 km/h. Zona share – space va avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. - Bulevardul Mihai Viteazul - tronson 1 (tronson cuprins între intersecţia cu bulevardul Nicolae Iorga şi intersecţia cu Str. Prelungirea Orly) în lungime de 2606 m. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m) amplasată în cadrul lăţimii carosabilului (pista de biciclete va ocupa prima bandă de circulaţie a bulevardului pe direcţia de mers dinspre bulevardul Nicolae Iorga către Str. Prelungirea Orly. - Bulevardul Mihai Viteazul - tronson 2 (tronson cuprins între intersecţia cu Str. Prelungirea Orly şi intersecţia cu bulevardul Aluniş) în lungime de 1195 m. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m) amplasată în cadrul lăţimii carosabilului (pista de biciclete va ocupa prima bandă de circulaţie a bulevardului pe direcţia de mers dinspre Str. Prelungirea Orly către bulevardul Aluniş. - Str. Prelungirea Orly (tronson cuprins între intersecţia cu bulevardul Mihai Viteazul şi intersecţia cu strada Cri şan) în lungime de 567 m. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m) amplasată în cadrul lăţimii carosabilului (pista de biciclete va ocupa prima bandă de circulaţie a străzii pe direcţia de mers dinspre bulevardul Mihai Viteazul către strada Crişan, pistă de biciclete ce va avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. - Strada Crişan tronson 1 (tronson cuprins între intersecţia cu Str. Prelungirea Orly şi intersecţia cu bulevardul Mihai Viteazul) în lungime de 498 m. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m) amplasată în cadrul lăţimii carosabilului (pista de biciclete va ocupa prima bandă de circulaţie a străzii pe direcţia de mers dinspre Str. Prelungirea Orly către bulevardul Mihai Viteazul, pistă de biciclete ce va avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. - Strada Crişan tronson 2 (tronson cuprins între intersecţia cu bulevardul Mihai Viteazul şi intersecţia cu bulevardul Revoluţiei 16-22 Decembrie) în lungime de 419 m. Se propune realizarea unei piste pentru biciclete în dublu sens (lăţimea benzii de circulaţie pentru biciclete /sens fiind de 1,00 m) amplasată în cadrul lăţimii carosabilului (pista de biciclete va ocupa prima bandă de circulaţie a străzii pe direcţia de mers dinspre bulevardul Mihai Viteazul către bulevardul Revoluţiei 16-22 Decembrie, pistă de biciclete ce va avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată. - Strada Gheorghe Anghel (tronson cuprins între intersecţia cu bulevardul Tudor Vladimirescu şi intersecţia cu bulevardul Mihai Viteazul) în lungime de 866 m. Se propune transformarea străzii intr-o zonă shared space în care prioritate vor avea bicicliştii urmaţi de autoturisme, autoturisme a căror viteză de deplasare nu trebuie să depasească 5 km/h. Zona shared – space va avea ca strat de rulare îmbrăcăminte asfaltică colorată.