Achizitie medicamente - 96 loturi, grupate pe mai multe coduri CPV, conform Caietului de sarcini.Contractul se va derula pana la data de 31.12.2014, cu posibilitatea prelungirii pana la data de 30.04.2015, conform art. 6, alt.3, din HG 925/2006.Suplimentarea cantitatilor de medicamente se va face in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile spitalului.
VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PR...
Achizitie medicamente - 96 loturi, grupate pe mai multe coduri CPV, conform Caietului de sarcini.Contractul se va derula pana la data de 31.12.2014, cu posibilitatea prelungirii pana la data de 30.04.2015, conform art. 6, alt.3, din HG 925/2006.Suplimentarea cantitatilor de medicamente se va face in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile spitalului.
VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI - in functie de care se vor elabora si evalua ofertele,respectiv 243958.10 RON fara TVA - reprezinta valoarea minima estimata, aferenta cantitatii minime de produse ce se vor achizitiona pana la data de 31.12.2014.
VALOAREA MAXIMA ESTIMATA - aferenta cantitatii maxime, ce include si posibilele suplimentari, respectiv 372162.15 RON fara TVA, reprezinta valoarea globala, inclusiv valoarea posibelelor suplimentari, pana la data de 30.04.2015.
In cazul incheierii de acorduri cadru pentru proceduri de achizitii publice centralizate realizate de catre Ministerul Sanatatii conform prevederilor OUG 71/2012 si a normelor de aplicare ale acesteia, contractul se poate rezilia cu acordul partilor printr-o notificare scrisa comunicata furnizorului de catre achizitor cu 30 de zile inainte de data cu care se doreste rezilierea acestuia.
Optiuni: Contractul se prelungeste 4 luni, conf. art.6,alt.3, din HG 925/2006