Feedback
I.D.: 37156828

Achizitie produse de mobilier pentru Caminul U4

Data publicarii
11.07.19 Exista 773.879 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Pretul estimativ:
178.776,00 RON - 178.776,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
achizitie mobilier pentru 108 bucatarii si 108 holuri In cadrul caietului de sarcini se regasesc produse diferite, cu unitati de masura diferite, drept urmare cantitatile totale aferente contractului de furnizare nu pot fi stabilite prin insumare. Astfel informatiile referitoare la cantitatile aferente contractului de furnizare se regasesc in caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Cartuse de toner  
Achiziție măști de protecție, mănuși, îmbrăcăminte de protecție, vată, pansamente și seringi  
Achiziție măști de protecție, mănuși, îmbrăcăminte de protecție, vată, pansamente și seringi  
Achizitie masti de protectie, manusi, imbracaminte de protectie, vata, pansamente si seringi 23.04.21
Carne si produse din carne. Transportul produselor se va face de catre ofertantii castigatori cu vehiculele autorizate, destinate exclusiv transportului alimentelor, in conditii care sa asigure integritatea ambalajelor si a produselor, conform normelor sanitar-veterinare in vigoare 03.12.19
"Acord-cadru pentru execuţie de lucrări de reparaţii şi întreţinere pentru construcţii şi instalaţii aferente construcţiilor, la unităţile de învăţământ (grădiniţe, şcoli, licee) aflate în administrarea Administraţiei Şcolilor Sector 6 – Bucureşti" – Lot 1, Lot 2 şi Lot 3. 08.08.23
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Achizitie produse de mobilier pentru Caminul U4 16.07.18