Feedback
I.D.: 45318158

Achizitie produse de curatenie si dezinfectanti

Data publicarii
03.04.20 Exista 179.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39800000-0
Termenul limita pentru depunere:
21.04.20
Pretul estimativ:
1.369,59 RON - 272.101,79 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. Formular nr. 1 Formular de oferta si Anexa -Lot1-semnat.docx
  3. Formular nr. 1 Formular de oferta si Anexa -Lot2-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Incheierea de acorduri-cadru pe 12 luni (perioada 01.05.2020- 30.04.2021) pentru achizitie de produse pentru curatenie si dezinfectanti necesare pentru serviciile din subordinea/structura DGASPC Mures Produsele se vor livra direct la sediul beneficiarilor, conform Anexei 2 la caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cup...
Incheierea de acorduri-cadru pe 12 luni (perioada 01.05.2020- 30.04.2021) pentru achizitie de produse pentru curatenie si dezinfectanti necesare pentru serviciile din subordinea/structura DGASPC Mures Produsele se vor livra direct la sediul beneficiarilor, conform Anexei 2 la caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002. Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: - minim 1.369,59 lei, maxim 272.101,79 lei. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia (pe 6 luni) este de: -minim 1.369,59 lei, maxim 135.829,70 lei. Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 10. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu