Feedback
I.D.: 107355445

Achizitie produse alimentare: mezeluri din carne de porc, pasare

Data publicarii
23.12.24
Coduri CPV
15000000-8 15130000-8 15131700-2 15131120-2
Termenul limita pentru depunere:
13.01.25
Pretul estimativ:
274.166,33 RON - 274.166,33 RON
Documente participare:
  1. Formulare 2025-semnat.docx
  2. Acord cadru-semnat.pdf
  3. Caiet de sarcini-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Incheierea unui acord-cadru ( de la data semnarii pana la 31.12.2025) pentru achizitie de mezeluri din carne porc,pasare ,vita destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade intre 1 luna si 6 luni. V...
Incheierea unui acord-cadru ( de la data semnarii pana la 31.12.2025) pentru achizitie de mezeluri din carne porc,pasare ,vita destinate asigurarii hranei beneficiarilor din sistemul de protectie sociala din serviciile/casele de tip familial din subordinea DGASPC Mures. Acordul-cadru se va incheia cu 1 agent economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade intre 1 luna si 6 luni. Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de: -minim 2.040,50 lei, maxim 274.166,33 lei. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri (pe11 luni) este de: minim 2.040,50 lei, max 137.083,17 lei. Cantitatile estimate minime si maxime sunt specificate in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/casele din subordinea DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este : 10 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 5-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu