Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
În conformitate cu Legea nr. 208/1997, CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SUCEAVA prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situatii economico-sociale sau medicale deosebite, care se afla în imposibilitatea de a-si asigura minimum de subzistenta, ce constau în pregatirea si servirea a doua mese zilnic, de persoana, respectiv prânzu...
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
În conformitate cu Legea nr. 208/1997, CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SUCEAVA prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situatii economico-sociale sau medicale deosebite, care se afla în imposibilitatea de a-si asigura minimum de subzistenta, ce constau în pregatirea si servirea a doua mese zilnic, de persoana, respectiv prânzul si cina, în limita alocatiei de hrana prevazuta de reglementarile legale.
În conformitate cu prevederile Legii 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor vârstnice, Caminul pentru persoane vârstnice Radauti furnizeaza servicii sociale, socio-medicale si medicale contra cost sau gratuit, temporar sau permanent, cu cazare, persoanelor vârstnice cu domiciliul stabil pe raza municipiului Radauti sau în alte localitati, în conditiile legii.
În vederea bunei desfasurari a activitatii acestor unitati de asistenta sociala se realizeaza urmatoarele achizitii:
Achizitie de produse alimentare impartite in 4 loturi:
LOT I Carne, produse din carne şi preparate din carne
Lot II Lapte si produse lactate
Lot III Produse de morarit si panificatie
Lot IV Alte produse
Valoarea estimata a contractului este situata in intervalul 374.800 lei - 562.200 lei. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Suplimentarea cantitatilor de produse este conditionata de existenta resurselor
financiare alocate cu aceasta destinatie.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in termen de 2 zile lucratoare de de la solicitarea clarificarilor, clarificari ce pot fi solicitate in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor