Feedback
I.D.: 39232146

ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE 2. 2019-2021

Data publicarii
19.10.19 Exista 243.757 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 03142500-3 15511700-0 15500000-3 15110000-2
Pretul estimativ:
800,00 RON - 28.800,00 RON
33.530,00 RON - 439.500,00 RON
3.000,00 RON - 22.500,00 RON
13.830,00 RON - 356.940,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE conform caiet de sarcini atasat si anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Acord cadru incheiat pe 24 luni, cu un singur operator economic. Acordul cadru se poate prelungi cantitativ si valoric conform legislatiei in vigoare , functie de bugetul existent. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE RE...
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE conform caiet de sarcini atasat si anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Acord cadru incheiat pe 24 luni, cu un singur operator economic. Acordul cadru se poate prelungi cantitativ si valoric conform legislatiei in vigoare , functie de bugetul existent. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE REGASESC IN ANEXA NR. 1 LA CAIETUL DE SARCINI. Contractele subsecvente aferente Acordului Cadru se vor semna lde 2 ori pe an, în funcţie de necesitatea si disponibilitatea bugetara a Autorităţii Contractante. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Recepţia cantitativă şi calitativă a produsului se face la destinatia finala, respectiv Spitalul Municipal Campina - magazia de alimente. În cazul constatării unor lipsuri cantitative sau diferenţe calitative, beneficiarul are dreptul să reclame aceasta prin intermediul achizitorului în termen de 48 de ore de la deschiderea coletului (coletelor) care contine (conţin) produsul iar furnizorul se obligă să completeze/ să înlocuiască produsul în termen de 24 de ore. Livrarea alimentelor se va face maxim de doua ori pe saptamana. In cazuri exceptionale, la solicitarea autoritatii contractante, furnizorul are obligatia sa livreze o comanda suplimentara.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu